Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το 2ο DramaTEC Robotics Festival, το φεστιβάλ ρομποτικής της Δράμας, το οποίο συνδιοργανώθηκε για ακόμα μία χρονιά από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK Δράμας, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης – Περιφερειακή Ενότητα Δράμας και τον Δήμο Δράμας.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον χώρο της Ανάπλασης, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαδραστικά εργαστήρια.

Φέτος, το φεστιβάλ παρουσίασε για πρώτη φορά το κομμάτι της βιομηχανικής ρομποτικής, το οποίο τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού, αποδεικνύοντας τη σύνδεση της εκπαίδευσης με τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές στην αγορά εργασίας.

Παράλληλα, έγινε η παρουσίαση της νέας σεζόν του διαγωνισμού FIRST LEGO League για τις κατηγορίες Challenge, Explore και Discover. Τα παιδιά είχαν τη μοναδική ευκαιρία να προγραμματίσουν ρομπότ, να δοκιμάσουν τις προκλήσεις στη νέα πίστα και να κατασκευάσουν τα δικά τους αναμνηστικά μετάλλια.

Ο Σύλλογος ROBOTEK συνεχίζει με συνέπεια να προάγει τη γνώση και να φέρνει τη ρομποτική πιο κοντά στη σχολική κοινότητα, δημιουργώντας γέφυρες ανάμεσα στην εκπαίδευση, την καινοτομία και την κοινωνία.