Ολοκληρώθηκε η διαδικασία για συμμετοχή στην πρόσφατη προκήρυξη του Υπουργείου Υγείας στην οποία περιλαμβάνονταν 9 μόνιμες θέσεις ιατρών για το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας, με έμφαση στην ενίσχυση της Παθολογικής Κλινικής (7 θέσεις), καθώς και της Καρδιολογικής Κλινικής και της Μ.Ε.Θ. (από 1 θέση).

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, υπάρχει ενδιαφέρον για εργασία στο Νοσοκομείο Δράμας από 1 παθολόγο, καθώς και από 1 ογκολόγο. Αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά μετά από σειρά άγονων προκηρύξεων, υπάρχει κατ’ αρχάς ενδιαφέρον για τις συγκεκριμένες θέσεις και αναμένεται η ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών, έτσι ώστε η ενίσχυση σε κρίσιμες ειδικότητες να γίνει πράξη.

Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο του 2024 το Νοσοκομείο της Δράμας είχε χαρακτηριστεί ως άγονο τύπου α’ και καθιερώθηκαν οικονομικά κίνητρα για συγκεκριμένες ειδικότητες. Στη συνέχεια θεσπίστηκαν θεσμικά κίνητρα, χωρίς όμως πάλι να υπάρξει ενδιαφέρον για τις θέσεις παθολόγων στη Δράμα. Μάλιστα, Δήμος Δράμας και Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αποφάσισαν να δοθεί επίδομα στέγασης και σίτισης στους παθολόγους που θα επιλέξουν να εργαστούν στο τοπικό νοσηλευτικό ίδρυμα.