ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΑΝΑ ΤΟΥ ΜΑΣΟΥΤΗ» ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Ένα από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας, αφορούσε τη συμμετοχή του Δήμου Δράμας στον διαγωνισμό της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε. για την εκμίσθωση του ακινήτου, το οποίο είναι γνωστό στην τοπική κοινωνία ως «αλάνα του Μασούτη», από το παρακείμενο σούπερ μάρκετ.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η εκμίσθωση του ακινήτου για 15 έτη από την υπογραφή της σύμβασης μίσθωσης, με δυνατότητα παράτασης για 5 επιπλέον έτη, κατόπιν συμφωνίας των μερών, για χρήση υπαίθριου χώρου στάθμευσης.

Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα ο Δήμος Δράμας να συμμετάσχει στον διαγωνισμό, καθορίζοντας συγκεκριμένο ανώτατο όριο προσφοράς (80.000 ευρώ). Όπως είναι γνωστό, ως τιμή εκκίνησης έχει καθοριστεί το ποσό των 25.000 ευρώ και κάθε νέα προσφορά μπορεί να είναι ανώτερη κατά 5% από την προηγούμενη.

Μάλιστα, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος κάλεσε τους επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης να παρακολουθήσουν μαζί τη διαγωνιστική διαδικασία για την εκμίσθωση του χώρου. Άλλωστε, για το συγκεκριμένο θέμα έχει υπάρξει ήδη μια πρώτη συνάντηση των επικεφαλής, όπου υπήρξε η σχετική ενημέρωση και συμφωνήθηκε ότι ο Δήμος θα συμμετάσχει στη διαγωνιστική διαδικασία με ποσό ύψους έως 60.000 ευρώ. Τελικά, στη Δημοτική Επιτροπή αποφασίστηκε το όριο να αυξηθεί τις 80.000 ευρώ.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο παρουσιάστηκαν διάφορα ενδιαφέροντα δεδομένα όσον αφορά την αξιοποίηση του χώρου. Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος, η πρώτη κίνηση από πλευράς του, για την αξιοποίηση του χώρου, έγινε πριν καν αναλάβει επίσημα καθήκοντα, μετά το νικηφόρο αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών. Άλλωστε, η αξιοποίηση της αλάνας του Μασούτη περιλαμβάνονταν στο πρόγραμμα της παράταξής του.

Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι ο Δήμος θα συμμετάσχει στη διαγωνιστική διαδικασία, άφησε όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν εξελίξεις στην πορεία, καθώς θα συνεχιστεί η διεκδίκηση του χώρου. Ουσιαστικά, εξέφρασε τη διαφωνία του με τη διεξαγωγή πλειοδοτικού διαγωνισμού, καθώς ο Δήμος είναι πρόσωπο δημοσίου δικαίου και ο χώρος έπρεπε να παραχωρηθεί με αντίτιμο στον Δήμο, όπως συνέβη με το στρατόπεδο «Ανδρικάκη». Ακόμη επεσήμανε ότι ο ίδιος έχει μιλήσει με στελέχη της κυβέρνησης και αναμένει αποτελέσματα. Χαρακτηριστικά, απευθυνόμενος προς το σώμα, υπογράμμισε: «Κρατήστε ότι μέχρι την ημέρα της δημοπράτησης θα έχουμε εξελίξεις».