Σε ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Κατά την πρώτη συνεδρίαση του νεοεκλεγέντος Διοικητικού Συμβουλίου, πραγματοποιήθηκε η σύστασή του σε σώμα.

Μετά τις πρόσφατες εκλογές του Σωματείου, στις οποίες η συμμετοχή των εργαζομένων ήταν ιδιαίτερα μαζική – φτάνοντας και ξεπερνώντας τον αριθμό συμμετοχής που παραδοσιακά καταγράφεται σε κάθε εκλογική διαδικασία του Σωματείου – το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε ως εξής:

Πρόεδρος: Παπαδόπουλος Ιωάννης

Αντιπρόεδρος: Παναγιωτίδου Ελένη

Γραμματέας: Κιορπέ Ζωή

Ταμίας: Καραχριστιανίδου Ελένη

Αναπληρώτρια Γραμματέας: Στεφανόπουλου Γιώτα

Μέλη:

Ιγγλιζόγλου Ελένη

Παρωτίδης Γιώργος

Τσαρδάκη Δήμητρα

Τσαουσίδου Μαρία

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά όλους τους συναδέλφους για τη συμμετοχή τους και δεσμεύεται να εκπροσωπήσει με υπευθυνότητα και συνέπεια τα δικαιώματα και τις ανάγκες των εργαζομένων.