Στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του στα social media, ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη Δράμα και στην παρουσίαση του Τοπικού Σχεδίου Ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε τα εξής:

Στα περιφερειακά μας νέα τώρα, για τη διαμόρφωση των τοπικών σχεδίων ανάπτυξης: αυτήν την εβδομάδα η κυβέρνηση βρέθηκε στη Δράμα, όπου παρουσιάστηκε το τοπικό σχέδιο ανάπτυξης, ένα ολοκληρωμένο πλάνο 748 εκ. ευρώ με έργα υποδομών, πολιτικές στήριξης και δάνεια για επιχειρήσεις. Ξεχωρίζουν ο κάθετος άξονας «Δράμα-Αμφίπολη», όπου τρέχει ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ 250 εκ. ευρώ, και η Μονάδα Επεξεργασίας Αστικών Στερεών Αποβλήτων Καβάλας, ύψους 44 εκ. ευρώ, που θα εξυπηρετήσει και τη Δράμα. Στον τομέα της Υγείας, προχωρούν οι εργασίες για τη νέα Μονάδα Τεχνητού Νεφρού στο Νοσοκομείο Δράμας και ολοκληρώνεται η αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας Παρανεστίου, Κάτω Νευροκοπίου και Προσοτσάνης. Παράλληλα, δρομολογούμε την επαναλειτουργία των κατασκηνώσεων Καλλιθέας με τη συνεργασία της Μητρόπολης και του Δήμου Προσοτσάνης, ενώ στην πόλη της Δράμας, που κάθε Σεπτέμβρη φιλοξενεί το διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους, δημιουργούμε κόμβο για τις οπτικοακουστικές τέχνες στο πρώην στρατόπεδο Ανδρικάκη. Κρατάμε τις πόλεις και τα χωριά μας ζωντανά, γιατί ισχυρή περιφέρεια, σημαίνει ισχυρή Ελλάδα.