Έφυγε από τη ζωή εναερίτης σε πυλώνα της ΔΕΗ στην περιοχή της Βιομηχανικής Περιοχής Δράμας.
Ο άτυχος εναερίτης μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας χωρίς σφυγμό και απλά διαπιστώθηκε ο θάνατος του 53χρονου εργαζόμενου.
Ανάρτηση Εργατικού Κέντρου Δράμας
Σε σχετική ανάρτηση του Εργατικού Κέντρου Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Ενα νεο τραγικο εργατικό δυστύχημα συνέβη σήμερα.
Ο συνάδελφος, ηλικιας 52 ετων, βρέθηκε χτυπημένος από ταση ρευματος (μεση ταση 20000 Volt) στη ΒΙ.ΠΕ. Δραμας σημερα το πρωι, ως αποτέλεσμα ηλεκτροπληξιας ενώ εργαζοταν σε κολόνα.
Τα ερωτήματα που θέλουν απάντηση είναι πολλα:
– Είχε ενημερωθεί η ΔΕΗ ότι θα γίνουν εργασίες σε στύλους της από την εταιρεία οπτικής ίνας;
– Προβλέπεται να τοποθετηθεί εναέρια καλώδιο οπτικής ίνας;
– Τι ειδικότητα είχε ο εργαζόμενος που ανέβηκε στον στύλο της ΔΕΗ;
– Υπήρχε τεχνικός ασφαλείας στο έργο;
Δυστυχώς, το φαινόμενο των εργατικών ατυχημάτων-δυστυχημάτων στην περιοχή μας είναι πολύ συνηθισμένο…
Η μη τήρηση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας, τα ανεπαρκή μέσα ατομικής προστασίας, η πίεση από τους εργοδότες στην εργασία συχνά οδηγούν σε εργατικά ατυχήματα με συνέπεια να φεύγουμε το πρωί για τη δουλειά και να μην είναι βέβαιο δυστυχώς, ότι θα επιστέψουμε…
Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος και ευχόμαστε ο συνάδελφος να είναι ο τελευταίος που χάνει τη ζωή του εν ώρα εργασίας!

