Στην καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου, παρευρέθηκε ο ταμίας της Ε.Ι.Ε.Τ. κ. Άγγελος Βασίλαινας, επιβεβαιώνοντας τις άριστες σχέσεις που έχουν καλλιεργηθεί μεταξύ των δύο Ενώσεων την τελευταία δεκαετία.

Ο κ. Βασίλαινας συνομίλησε με μέλη της ΕΔΙΠΤ για θέματα που αφορούν τον έντυπο Τύπο, ενώ στην εκδήλωση παρευρέθησαν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, αρμόδιος σε θέματα Τύπου κ. Παύλος Μαρινάκης και ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης – Επικοινωνίας κ. Δημήτρης Κιρμικίρογλου.