Σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Αυγούστου στην Πρυτανεία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στην Κομοτηνή, η συνάντηση του Προέδρου της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας κ. Στέφανου Πεταλούδη με τον Πρύτανη του ΔΠΘ, καθηγητή κ. Φώτιο Μάρη. Στη συνάντηση παρέστησαν ο Πρόεδρος του Φοιτητικού Συλλόγου Δράμας κ. Ιωάννης Λενικάκης και ο Γραμματέας του Συλλόγου κ. Βασίλειος Βότσης.

Έγινε μία εποικοδομητική συζήτηση η οποία επικεντρώθηκε σε ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία των πανεπιστημιακών τμημάτων Δράμας, της Αμπελουργίας και Οινολογίας και Διαχ. Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Ανεκτικότητας και πώς μπορούν αυτά να αντιμετωπιστούν. Ο Πρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας επισήμανε την ανάγκη αναβάθμισης των υφιστάμενων τμημάτων ώστε να προσελκύσουν στο μέλλον περισσότερους φοιτητές αλλά και την ανάγκη ύπαρξης και διεκδίκησης στο άμεσο μέλλον ενός νέου τμήματος που θα προσελκύσει πιο πολλούς φοιτητές στον Ν. Δράμας και θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του τόπου, θα δώσει νέα πνοή, κάτι το οποίο επιθυμεί και ο Φοιτητικός Σύλλογος Δράμας και μάλιστα θα είναι αρωγός σε κάθε δυνατή προσπάθεια.

Ο Πρύτανης του ΔΠΘ κ. Μάρης τόνισε ότι «προέχει η αναβάθμιση των υπαρχόντων τμημάτων στη Δράμα τα οποία αντιμετωπίζουν διάφορα ζητήματα και εν συνεχεία θα υπάρξει συζήτηση εντός πανεπιστημιακής κοινότητας για τη διεκδίκηση νέου τμήματος σε συνεργασία βέβαια με τους τοπικούς φορείς».

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Πρύτανης του ΔΠΘ αναφέρθηκε στην επιχορήγηση -που είναι προ των πυλών- των 500.000 από το Υπουργείο Παιδείας για την ανακατασκευή του πανεπιστημιακού κτιρίου στη Δράμα αλλά και στη συστηματική προσπάθεια που πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα ώστε να «επικοινωνηθεί» σωστά και να αναβαθμιστεί το τμήμα Οινολογίας αλλά και να ενταχθεί στο 4ο πεδίο το τμήμα Διαχ. Φυσικού Περιβάλλοντος ώστε να προσελκύσει περισσότερους φοιτητές. Όπως υπογράμμισε ο κ. Μάρης: «ζητήσαμε το κτίριο του Καπνολογικού Ινστιτούτου και το επόμενο βήμα είναι η εύρεση χρηματοδότησης για τη μελέτη αποκατάστασης του κτιριακού συγκροτήματός του». Ακόμη, αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της μελέτης ανακατασκευής των κτιρίων στο δάσος της Ελατιάς όπου θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από φοιτητές και όχι μόνο για εκπαίδευση και περιβαλλοντική έρευνα.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του Φοιτητικού Συλλόγου Δράμας κ.κ. Λενικάκης και Βότσης αναφέρθηκαν στα τρέχοντα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές των τμημάτων της Δράμας και παρέδωσαν στον πρύτανη του ΔΠΘ σχετικό υπόμνημα με τα αιτήματά τους.

Τέλος, ο Πρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας επισήμανε ότι η διοίκηση της Ομοσπονδίας θα είναι πάντα αρωγός στην πανεπιστημιακή κοινότητα της Δράμας και θα συμβάλλει από την πλευρά της στην περαιτέρω αναβάθμισή της προς όφελος των φοιτητών, της τοπικής κοινωνίας και της οικονομίας.