Προς: Α.Γ.Σ. ΔΟΞΑ ΒΩΛΑΚΑ
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε, αγαπητέ μέλη του Δ.Σ.,
Υπάρχουν στιγμές που το ποδόσφαιρο ξεπερνά τα όρια ενός αγώνα… και γίνεται συναίσθημα, μνήμη και περηφάνια.
Η νίκη της Δόξας Βώλακα στον τελικό του Κυπέλλου Δράμας 2025–2026, απέναντι στον Μέγα Αλέξανδρο Ξηροποτάμου, δεν είναι απλώς ένα τρόπαιο. Είναι οι κόποι μιας ολόκληρης χρονιάς, τα όνειρα των παικτών, οι φωνές των φιλάθλων, οι στιγμές που γράφονται στην καρδιά ενός τόπου.
Είναι εκείνες οι αγκαλιές στο τέλος του αγώνα… τα δάκρυα χαράς… τα βλέμματα που λένε «τα καταφέραμε». Είναι η δύναμη μιας ομάδας που έγινε Οικογένεια.
Θερμά συγχαρητήρια στο Διοικητικό Συμβούλιο, στους ποδοσφαιριστές που πάλεψαν με ψυχή, στους προπονητές που πίστεψαν και σε κάθε άνθρωπο που στάθηκε δίπλα στην ομάδα.
Και ένα μεγάλο Ευχαριστώ… γιατί μας θυμίσατε τι σημαίνει να πιστεύεις, να αγωνίζεσαι και τελικά να δικαιώνεσαι.
Αυτές οι στιγμές δεν ξεχνιούνται ποτέ.
Ζουν για πάντα μέσα μας.
Με εκτίμηση
Μίρκου Π. Γεώργιος
Αντιδήμαρχος Διοικητικών – Οικονομικών


