
Σε ανακοίνωση του Αδέσμευτου Αγροτικού Συλλόγου Νομού Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Την Τρίτη 25 Νοεμβρίου στο Διοικητήριο της Δράμας στις 7 μ.μ. παρευρέθηκαν, ύστερα από κάλεσμα για έκτακτη συνεδρίαση, μέλη του συλλόγου μας αλλά και μέλη κτηνοτροφικών συλλόγων ώστε να συναποφασίσουμε το είδος των κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουμε αλλά και την αρχική τοποθεσία μάζωξης των τρακτέρ μας.
Ύστερα από τις τοποθετήσεις των ομιλητών, αποφασίστηκε ότι στις 3 Δεκεμβρίου και ώρα 11 π.μ. η συγκέντρωση των τρακτέρ θα γίνει στην είσοδο της Μαυρολεύκης από την νότια πλευρά.
Όπου ουσιαστικά αρχίζει και η πρώτη ημέρα κινητοποιήσεων των αγροτών του Νομού Δράμας.
Αποφασίστηκε επίσης ότι θα πραγματοποιηθούν διάφορες δράσεις διαμαρτυρίας καθόλη την διάρκεια των κινητοποιήσεων.
Συνομολογήσαμε ότι η κοινή δράση με όμορους αγροτικούς συλλόγους από άλλους Νομούς είναι επιτακτική ανάγκη για δυναμικότερη πίεση προς την κυβέρνηση ώστε να ικανοποιηθούν τα δίκαια μας αιτήματα.
Τέλος ως Αδέσμευτος Αγροτικός Σύλλογος Νομού Δράμας δεσμευτήκαμε μαζί με τους Κτηνοτροφικούς Συλλόγους του Νομού μας ότι οι κινητοποιήσεις μας ΔΕΝ θα αποτελέσουν πλήγμα στην οικονομική ζωή του Νομού μας ενόψει της μεγάλης Χριστουγεννιάτικης Γιορτής της Ονειρούπολης Δράμας.
Θεωρούμε ότι ο αγώνας μας για επιβίωση των οικογενειών μας και των επιχειρήσεων μας είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας και προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται το αγροτικό κίνημα σε όλη την Χώρα.
Ο Αγώνας μας είναι ΔΙΚΑΙΟΣ και η δουλειά μας ΕΥΛΟΓΙΑ διότι παράγουμε τροφή για τον Ελληνικό Λαό

