Κλιμάκιο της ΝΙΚΗΣ Δράμας συναντήθηκε με εκπροσώπους των υλοτόμων Νευροκοπίου.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Η κατάσταση στην ορεινή παραμεθόριο της Δράμας έχει φτάσει σε οριακό σημείο. Οι τοπικοί υλοτόμοι οδηγούνται εκτός επαγγέλματος, καθώς εργάζονται πλέον με ζημία και παραμένουν χωρίς άδειες υλοτομίας, την ώρα που το κόστος παραγωγής έχει εκτοξευθεί και δεν καλύπτεται από τις ισχύουσες τιμές.

Ταυτόχρονα, στο Νευροκόπι – μία από τις ψυχρότερες περιοχές της χώρας – καταγράφεται πλήρης απουσία κοινωνικής πολιτικής για φθηνά καυσόξυλα, αφήνοντας ευπαθείς πολίτες χωρίς βασικά μέσα θέρμανσης.

Η εξέλιξη αυτή συνιστά κρατική αδιαφορία για μικρομεσαίους επαγγελματίες, και εγκατάλειψη ακριτικής περιοχής με σοβαρές κοινωνικές και εθνικές συνέπειες.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ: Α) Χορήγηση αδειών υλοτομίας στους τοπικούς συνεταιρισμούς Β) Ρεαλιστική τιμολόγηση εργασιών βάσει κόστους Γ) Άμεση εφαρμογή κοινωνικής πολιτικής για καυσόξυλα

Η αδράνεια της Πολιτείας δεν είναι πλέον ανεκτή. Η ευθύνη για την επερχόμενη κοινωνική και οικονομική κατάρρευση της περιοχής θα είναι αποκλειστικά δική της.

Το ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!