Σε ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Δράμας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής αναφέρονται τα εξής:

Εργαζόμενοι εκτεθειμένοι σε 42°C, χωρίς σκιά, χωρίς διαλείμματα, χωρίς ελέγχους. Εργασία υπό συνθήκες επικίνδυνες, προσβλητικές, αναντίστοιχες με κάθε έννοια κράτους δικαίου. Η πολιτεία θεσπίζει κανόνες, αλλά δεν τους εφαρμόζει. Και αυτό σκοτώνει. Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι υποστελεχωμένοι, δεν φτάνουν σχεδόν ποτέ εκεί που παραβιάζονται τα δικαιώματα. Οι νόμοι υπάρχουν μόνο στα χαρτιά γιατί το κράτος δεν είναι παρόν. Η απουσία κρατικών ελέγχων και η σιωπή των αρμόδιων φορέων συνιστούν συλλογική αμέλεια και θεσμική αναλγησία.

Και την ίδια στιγμή, η ΠΑΜΘ αποκόπτεται. Η διακοπή του πρωινού αεροπορικού δρομολογίου της Καβάλας προς Αθήνα δεν είναι ζήτημα εμπορικής επιλογής. Είναι πλήγμα στην ενιαία αναπτυξιακή προοπτική της Περιφέρειάς μας. Το Αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» δεν είναι απομακρυσμένος προορισμός. Είναι στρατηγική πύλη εξωστρέφειας για τουρισμό, επιχειρήσεις, εμπόριο, καθημερινή κινητικότητα. Η διακοπή της σύνδεσης υπονομεύει τις προσπάθειες των τοπικών φορέων, των επαγγελματιών, των Δήμων και της Περιφέρειας για τουριστική ανάπτυξη και εξωστρεφή προσανατολισμό. Μειώνει την προσβασιμότητα των πολιτών, αποδυναμώνει την εικόνα της ΠΑΜΘ στον διεθνή ανταγωνισμό και επιβεβαιώνει την αθηνοκεντρική λογική μιας κυβέρνησης που αδιαφορεί. Και η απόφαση για προσωρινή αναστολή, εν μέσω της τουριστικής περιόδου, εγείρει σοβαρά ερωτήματα.

Η AEGEAN ανακοίνωσε πως η αναστολή του δρομολογίου ισχύει για το διάστημα 28 Ιουλίου έως 7 Σεπτεμβρίου 2025, για «έκτακτους λόγους».

Όμως, πολίτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια από τις 13 Ιουλίου για πτήση της 29ης, ενημερώθηκαν για ακύρωση μόλις στις 17 Ιουλίου.

Δηλαδή, η απόφαση είχε ήδη ληφθεί, πριν ακόμη υπάρξει επίσημη ανακοίνωση.

Δεν παραγνωρίζουμε την ανάγκη προγραμματισμού των εταιρειών. Όμως, η επιλογή να παγώσουν δρομολόγια την κορύφωση της σεζόν χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με την τοπική κοινωνία αποδεικνύει την πλήρη απουσία κρατικής παρέμβασης και σοβαρού πλαισίου δημόσιων μεταφορών. Και προσοχή: Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Η «έκτακτη» αναστολή μπορεί εύκολα να εξελιχθεί σε οριστική απομόνωση, αν δεν υπάρξει άμεση αντίδραση. Φτάνει με την απαξίωση: Τα έργα μακέτας, και οι υποσχέσεις για κάθετους άξονες κατέρρευσαν στην πράξη, ενώ και οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις κόβονται και επανέρχονται κατά το δοκούν, εξυπηρετώντας εφοπλιστικά συμφέροντα. Η πραγματικότητα είναι μία: η Περιφέρειά μας παλεύει μόνη της. Ο τουρισμός, οι εξαγωγές, η εκπαίδευση, οι επαγγελματίες και οι πολίτες κρατούν ζωντανή την περιοχή κόντρα στην εγκατάλειψη, αλλά ως πότε θα αντέξουμε;.

Είναι καιρός να πάψουμε να περιοριζόμαστε σε επισκέψεις στα Υπουργεία και σε ατέρμονες συσκέψεις χωρίς αποτέλεσμα. Ήρθε η ώρα να φωνάξουμε, να διεκδικήσουμε, να δώσουμε ηχηρό μήνυμα ενότητας και αντίστασης. Όλοι μαζί – πολίτες, Δήμοι, Περιφέρεια, επαγγελματικοί φορείς – οφείλουμε να καταστήσουμε σαφές στο αθηναϊκό κράτος και στην κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη πως ΩΣ ΕΔΩ. Δεν θα ανεχτούμε άλλη απαξίωση, άλλη απομόνωση, άλλη προσβολή στην αξιοπρέπεια και την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας.

Το ΠΑΣΟΚ υπήρξε παρόν με έργα – Νοσοκομεία, Εγνατία, Βιολογικοί, Λιμάνια.

Και θα είναι ξανά παρόν. Όχι για να διαχειριστεί την παρακμή, αλλά για να τη σταματήσει. Για μια Περιφέρεια με προσβασιμότητα, ισότητα και προοπτική. Για μια Δράμα με φωνή και όχι στο περιθώριο.