Στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας.

Τη βασιλόπιτα έκοψε ο Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, απευθύνοντας ευχές για μια καλή και δημιουργική χρονιά, με έμφαση στη συνεργασία και στη συνέχιση του έργου της Περιφέρειας προς όφελος των πολιτών.

Τυχεροί ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης και ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης.