ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΜΑΪΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ 26-28 ΜΑΪΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ «ΔΡΑΜΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑΣ»

 

Ξεκινούν από την Τετάρτη 2 Μαΐου (καθώς η πρώτη ημέρα έναρξης, 1 Μαΐου, είναι αργία) οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οι οποίες θα ολοκληρωθούν αρχικά στις 12 Μαΐου, ενώ ειδικά στη Δράμα θα επανέλθουν το τριήμερο 26 έως 28 Μαΐου, κατά τη διάρκεια της «Δραμοινογνωσίας».

Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας κ. Αντώνης Σκουλίδης ανέφερε για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις ότι «έχουν καθιερωθεί και μάλιστα έχουν επιμηκυνθεί, ενώ υπάρχει και μια αλλαγή στο θεσμικό πλαίσιο που θα μπορούσαν να οριστούν από το κάθε Εμπορικό Σύλλογο και την κάθε Αντιπεριφέρεια με διαφορετικό διάστημα». Όπως είπε στη Δράμα η περίοδος των ενδιάμεσων εκπτώσεων ξεκινάει την 1η Μαΐου, ενώ «θα έχουν διάρκεια μέχρι 12 Μαΐου και 26, 27 και 28 Μαΐου στην περίοδο της “Δραμοινογνωσίας”», εξηγώντας ότι «βάλαμε και αυτό το τριήμερο μέσα στη “Δραμοινογνωσία”, γιατί υπάρχει και μια επισκεψιμότητα, έτσι ώστε όσο μπορούν να την εκμεταλλευτούν οι συνάδελφοι».

Ο κ. Σκουλίδης επεσήμανε για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις ότι «είναι κανονικές εκπτώσεις, που σημαίνει πως ό,τι ισχύει στις τακτικές εκπτώσεις, ισχύει και στις ενδιάμεσες. Μπορούν να μπουν όλα τα προϊόντα σε έκπτωση. Πρέπει να αναγράφεται ποσοστό, πρέπει να αναγράφεται ότι το κατάστημα διενεργεί εκπτώσεις και να αναγράφεται και η αρχική και τελική τιμή». Επίσης ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας ανέφερε: «Είναι γεγονός ότι όλες οι μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα δεν τις ήθελαν τις ενδιάμεσες εκπτώσεις. Δεν τις ήθελαν, γιατί ουσιαστικά δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω όσον αφορά στο τζίρο και ταυτόχρονα είναι πριν το καλοκαίρι και δεν δίνουν το μεγάλο θέλγητρο και στα μεγάλα ποσοστά για να προσελκύσουν τον κόσμο. Παρόλα αυτά, αφού έχουν καθιερωθεί και εφαρμόζονται σε όλη την Ελλάδα, είμαστε υποχρεωμένοι κι εμείς στη Δράμα να ακολουθήσουμε».

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις έχουν τα ίδια ποσοστά έκπτωσης με τις εποχικές, ο κ. Σκουλίδης σημείωσε: «Είναι επιλεκτικά σε κάποια είδη που συνήθως είναι προηγούμενης σαιζόν. Συνήθως κυμαίνονται στο 20-30%. Δίνει ένα κίνητρο στα καταστήματα να διώξουν προϊόντα ή να εξυπηρετήσουν και τον κόσμο ή και κόσμος να βρει κάποιες ευκαιρίες να αγοράσει. Έστω και το 20-30% πάντως είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τον καταναλωτή».

 

Θανάσης Σιουτόπουλος