ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΥΤΟΨΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΤΗΣ ΒΙ.ΠΕ. ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Επίσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Δράμας πραγματοποίησε, τη Μεγάλη Δευτέρα 6 Απριλίου 2026, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Αρχικά, στο Διοικητήριο συναντήθηκε με τους διευθυντές των υπηρεσιών. «Ανταλλάξαμε ευχές ενόψει των ημερών, αλλά και απόψεις για ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών», ανέφερε σχετικά ο κ. Τοψίδης.

Στη συνέχεια, ο Περιφερειάρχης περπάτησε στην αγορά της πόλης, συνομίλησε με επαγγελματίες και πολίτες, αντάλλαξε ευχές και άκουσε από κοντά τις ανάγκες και τις σκέψεις τους.

Ακολούθησε αυτοψία στον κυκλικό κόμβο στη ΒΙ.ΠΕ. Δράμας. Όπως επεσήμανε ο κ. Τοψίδης, «δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια των μετακινήσεων, καθώς καθημερινά περισσότεροι από 2.000 εργαζόμενοι μετακινούνται από και προς την περιοχή. Η βελτίωση των υποδομών και η προστασία της ανθρώπινης ζωής αποτελούν για εμάς απόλυτη προτεραιότητα».

Η επίσκεψη του κ. Τοψίδη στην Π.Ε. Δράμας συνεχίστηκε με την παρουσία του στο 11ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αισθητικής ομαδικής γυμναστικής. Ο κ. Τοψίδης ανέφερε σχετικά: «Είχα τη χαρά να βρεθώ στο 11ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και να δω από κοντά την προσπάθεια εκατοντάδων αθλητριών και αθλητών που, με πειθαρχία και συνεργασία, απέδειξαν ότι ο αθλητισμός είναι πάνω απ’ όλα ομαδικότητα και αξίες. 870 συμμετοχές, 129 σύλλογοι, 31 πόλεις, μια ζωντανή απόδειξη ότι ο αθλητισμός ενώνει.

Στηρίξαμε αυτή τη σημαντική διοργάνωση γιατί πιστεύουμε ότι τέτοιες πρωτοβουλίες δίνουν πνοή στις τοπικές κοινωνίες και ανοίγουν δρόμους για τη νέα γενιά. Η τιμητική διάκριση που μου απονεμήθηκε, αποτελεί κίνητρο να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά την προσπάθεια στήριξης τέτοιων πρωτοβουλιών και ανήκει και σε όλους όσοι εργάστηκαν για να γίνει αυτή η διοργάνωση πραγματικότητα».

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τον εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγίων Δώδεκα Αποστόλων, όπου τελέστηκε η Ακολουθία του Νυμφίου, χοροστατούντος του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωροθέου σε κλίμα κατάνυξης και περισυλλογής.