
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2026 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΡΑΜΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
Στην πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το 2026, το απόγευμα της Πέμπτης 22 Ιανουαρίου 2026, ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Παπαδόπουλος παρουσίασε την ατζέντα του Δήμου Δράμας για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Συγκεκριμένα, λαμβάνοντας τον λόγο αμέσως μετά την κοπή βασιλόπιτας, ο κ. Παπαδόπουλος ευχήθηκε «να είναι μια χρονιά εποικοδομητική για τον Δήμο μας» και πρόσθεσε: «Όπως να είναι και μια χρονιά που οι αποφάσεις που πήραμε το προηγούμενο διάστημα να ευοδωθούν με θετικά αποτελέσματα. Πήραμε σημαντικές αποφάσεις το προηγούμενο διάστημα. Θεωρώ ότι πλέον το 2026 είναι μια χρονιά που θα αναδειχθούν όλες αυτές οι αποφάσεις». Ακόμη, επεσήμανε: «Είμαστε στην εκκίνηση μιας χρονιάς πολύ σοβαρής, πολύ σημαντικής. Είναι το μεσοδιάστημα της θητείας αυτού του Δημοτικού Συμβουλίου και φυσικά αυτής της Δημοτικής Αρχής».
Στη συνέχεια ο κ. Παπαδόπουλος στάθηκε στην υπογραφή της σύμβασης του έργου «Εκσυγχρονισμός και Αναβάθμιση Πληροφοριακών Συστημάτων για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Μεταναστών», με συνολικό προϋπολογισμού 361.410,40 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., ενώ τόνισε ότι αναμένεται και η υπογραφή για το έργο «Smart Cities», καθώς έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές διαδικασίες.
Επισκέψεις Υπουργών στη Δράμα
Στο πλαίσιο της τοποθέτησής του και προς ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο κ. Παπαδόπουλος έκανε γνωστό ότι το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένονται επισκέψεις μελών του Υπουργικού Συμβουλίου στη Δράμα. Συγκεκριμένα, έχει προσκληθεί στη Δράμα ο Υπουργός Άμυνας κ. Νίκος Δένδιας, στο πλαίσιο πραγματοποίησης ημερίδας παρουσίασης του τρόπου αξιοποίησης των στρατοπέδων που έχουν παραχωρηθεί ή διεκδικούνται από τον Δήμο. Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος, «έχω καλέσει προσωπικά τον Υπουργό Άμυνας για να μας δώσει ημερομηνία έτσι ώστε να έρθει για να κάνουμε μια ημερίδα για τις εκτάσεις των στρατοπέδων που έχουμε πάρει και αυτή που είναι σε εκκρεμότητα σε ό,τι αφορά τον ΛΕΜ».
Επίσης, ο κ. Παπαδόπουλος έκανε γνωστό ότι στις 11 Φεβρουαρίου αναμένεται να επισκεφτεί τη Δράμα ο Υφυπουργός Πολιτισμού κ. Ιάσονας Φωτήλας, για τα εγκαίνια των ανακαινισμένων αιθουσών στο Δημοτικό Ωδείο και στον Κινηματογράφο Ολύμπια. «Θα έρθει ο Υφυπουργός Ιάσων Φωτήλας για να κάνουμε τα εγκαίνια σε δύο χώρους, οι οποίοι ανακαινίστηκαν», ανέφερε ο Δήμαρχος Δράμας και πρόσθεσε ότι όσοι θα είναι παρόντες στις 11 Φεβρουαρίου θα ακούσουν «από τι πέρασε το έργο για να φτάσουμε να το ολοκληρώσουμε με πολλή πίεση».
Τέλος, ο κ. Παπαδόπουλος έκανε γνωστό ότι επίκειται επίσκεψη του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού κ. Γιάννη Βρούτση. Όπως επεσήμανε, «θα έχουμε και μια επίσημη παρουσίαση της αίθουσας της Άρσης Βαρών με την παρουσία του Υπουργού κ. Βρούτση, από τον οποίο περιμένουμε να μας ορίσει ημερομηνία».
Συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών
Μιλώντας προς το Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Παπαδόπουλος έκανε γνωστό ότι συναντήθηκε με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Θόδωρο Λιβάνιο στην Αθήνα. Η συνάντηση αφορούσε τη χρηματοδότηση δύο έργων, τα οποία ο Δήμαρχος δεν ανέφερε, καθώς, όπως εξήγησε θα αναμένει να υπάρξει επίσημη θετική εξέλιξη, πέρα από τις διαβεβαιώσεις που έλαβε σε προφορικό επίπεδο.

