ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡ. ΒΟΥΛΕΥΤΗ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΧΡ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΔΡΑΜΑ – ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ
Ανακοίνωση για τον οδική σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία, μέσω του δρόμου Δράμας – Αμφίπολης, και τη στάση της Κυβέρνησης της Ν.Δ., εξέδωσε ο πρώην Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ν. Δράμας κ. Χρήστος Καραγιαννίδης.
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«“Το έργο αυτό πρέπει να γίνει και θα γίνει. Είναι ώριμο μελετητικά και έτοιμο. Πιστεύω πως θα ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, η κατασκευή του θα ξεκινήσει εντός του έτους και μέσα σε τρία χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί”, Κώστας Καραμανλής, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών 22/1/2021.
Ναι σωστά μπορείτε να μαντέψετε, αυτή η δήλωση του Υπουργού δεν αφορά την κατασκευή του δρόμου που θα συνδέει την Δράμα με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού μέσω Αμφίπολης.
Ο κύριος Καραμανλής έκανε εκτενείς δηλώσεις για μεγάλα έργα στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά δεν έκανε καμία αναφορά στο συγκεκριμένο έργο που ενώ έχει πλήρη ωριμότητα μελετητικά στο μεγαλύτερο του μέρος η σημερινή Κυβέρνηση και ο αρμόδιος Υπουργός δεν φαίνονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να ασχοληθούν με αυτό.
Παρά τα παχιά λόγια που ακούσαμε πριν μερικούς μήνες κατά την επίσκεψη του Υπουργού στη Δράμα, παρά τις υποσχέσεις που δόθηκαν δημοσίως εδώ και ενάμιση χρόνο, η υπόθεση αυτή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη της από την σημερινή Κυβέρνηση.
Την ίδια στιγμή δεκάδες εκατομμύρια πρόκειται να δοθούν για τα υπόλοιπα έργα στην Βόρεια Ελλάδα, κάτι βέβαια που μένει να το δούμε να υλοποιείται στην πραγματικότητα, γιατί οι μπουλντόζες του Ελληνικού έμειναν να σκουριάζουν εδώ και μήνες, αφού έριξαν ένα μαντρότοιχο, τράβηξαν πλάνα τα κανάλια κι έκαναν δηλώσεις οι περιχαρείς κυβερνητικοί.
Ίσως να φταίει ότι η Μακεδονία είναι ελληνική αλλά αυτή η ελληνικότητα δεν φτάνει μέχρι τη Δράμα, ίσως να φταίει το 43,9% που πήρε η Ν.Δ. στις τελευταίες εκλογές στην Περιφερειακή Ενότητα της Δράμας και θεωρεί πως ο Νόμος είναι μπλε και θα παραμείνει για πάντα μπλε με ή χωρίς σύνδεση με την Εγνατία.
Ίσως να φταίει πως η Ν.Δ. ανέκαθεν μας αντιμετώπιζε ως πολίτες β’ κατηγορίας και άρα με πολύ λιγότερες προσδοκίες και δικαιώματα από τους πολίτες α’ κατηγορίας. Το σίγουρο είναι πως η προσπάθεια που έγινε για να ξεκολλήσει η κατασκευή αυτού του περιβόητου δρόμου το διάστημα 2015-19 και αφού λύθηκαν προβλήματα, ωρίμασε μελετητικά το μεγάλο κομμάτι του δρόμου και δόθηκε η θετική απάντηση για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, σήμερα γυρνάμε στις παλιές καλές μέρες της Δεξιάς, όπου η Δράμα μετατρέπεται ξανά στον φτωχό συγγενή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Τον τόπο μας τον φτιάχνουν οι επιλογές μας. Και αυτός ο τόπος εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι δεν έχει καμία αξία για τη Ν.Δ. Ας το θυμόμαστε συνέχεια και όχι μόνο στις εκλογικές αναμετρήσεις».