ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ ΜΕ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΝΕΟ ΡΟΣΤΕΡ, ΝΕΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (Γ’ ΕΘΝΙΚΗ) ΜΕ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ

 

  • Η νέα Γ’ εθνική 2025-26 σε 6 ομίλους των 12 ομάδων (72 συνολικά) με 4 προβιβασμούς (ανόδους) και 18 υποβιβασμούς σε 2 διπλά play off και play out
  • Θετικό το αποτύπωμα του Γιώργου Λάλα την περίοδο 2024-25

 

Την 1-6-25 οριστικοποιήθηκε η άνοδος της Δόξας στη Γ’ Εθνική και πλέον οι απαιτήσεις σε όλο το φάσμα του οργανισμού είναι πιο ανταγωνιστικές. Ο ολικός επανασχεδιασμός είναι προ των πυλών, με διοικητικό μετασχηματισμό και είσοδο νέων προσώπων σε διοικητικό ρόλο με την οικογένεια Καλλινικίδη να κρατά το τιμόνι.

Ήδη η έλευση του νέου προπονητή σηματοδοτεί τη στήριξη του σχεδιασμού όλου του τμήματος με την οριοθέτηση από τον ίδιο τον Άγγελο Καλλινικίδη με τον χαρακτηριστικό «Δόξα ανταγωνιστική και στη Γ’ Εθνική».

Η νέα Γ’ Εθνική

Το νέο φορμάτ του νέου πρωταθλήματος της Γ’ Ενικής με διπλά play out – play off σε σύνολο 72 ομάδων σε 6 ομίλους με 12 ομάδες έκαστος. Θα υπάρχουν 3 φάσεις. Η α’ φάση με 22 αγωνιστικές (11 εντός και 11 εκτός). Η β’ φάση play off και η γ’ φάση play out. Άνοδος 4 ομάδων στη Super League 2. Υποβιβασμός 18 ομάδων στο τοπικό.

Το αντίο του Γιώργου Λάλα

Παρελθόν από τη Δόξα αποτελεί ο προπονητής Γιώργος Λάλας. Στη σχετική ανακοίνωση της ομάδας αναφέρονται τα εξής:

«Με αισθήματα βαθιάς εκτίμησης και περηφάνιας, ο Γ.Σ. Δόξα Δράμας ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον προπονητή της ανδρικής ομάδας Γιώργο Λάλα, μετά από μία χρονιά που θα μείνει ανεξίτηλη στην ιστορία του συλλόγου μας.

Η συνεργασία μας ξεκίνησε ακριβώς πριν έναν χρόνο, με έναν άνθρωπο έμπειρο, μεθοδικό, οραματιστή. Από την πρώτη στιγμή δήλωσε καθαρά τον στόχο του: την επιστροφή της Δόξας στις εθνικές κατηγορίες. Δούλεψε με σοβαρότητα, συνεργάστηκε άψογα με τη διοίκηση και ενέπνευσε τους ποδοσφαιριστές μας. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό: πρωταθλήτρια ομάδα, κυπελλούχος και άνοδος στη Γ’ Εθνική. Η Δόξα αγωνίστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στο τοπικό πρωτάθλημα και κατάφερε να πετάξει ξανά ψηλά – εκεί που της αξίζει να βρίσκεται.

Ο προπονητής μας έθεσε έναν στόχο και τον κατέκτησε. Τον ευχαριστούμε θερμά για το ήθος, τη συνέπεια και το πνεύμα νικητή που μετέδωσε στην ομάδα. Φεύγει, όπως είχε δηλώσει εξαρχής, για να αφήσει τη Δόξα να συνεχίσει την ανοδική της πορεία με στέρεες βάσεις και προοπτική.

Δεν αποχαιρετούμε με λύπη, αλλά με αισιοδοξία και ευγνωμοσύνη. Γιατί η Δόξα Δράμας ξέρει να αναγνωρίζει, να σέβεται και να συνεχίζει. Ευχόμαστε στον προπονητή μας Γιώργο Λάλα κάθε επιτυχία στη συνέχεια της πορείας του. Η πόρτα της Δόξας θα είναι πάντα ανοιχτή για ανθρώπους με αξίες, γνώση και ψυχή. Ευχαριστούμε για όλα, coach. Η ιστορία έγραψε – κι εσύ ήσουν πρωταγωνιστής».

Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Λάλας ανέφερε τα εξής:

«Διαβάζοντας την αποχαιρετιστήρια ανακοίνωση των ανθρώπων της διοίκησης του Γ.Σ. Δόξας Δράμας που ήταν γεμάτη με εκτίμηση και σεβασμό προς το πρόσωπό μου, θα ήθελα να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Πρωτίστως να ευχαριστήσω τον Άγγελο Καλλινικίδη για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να ηγηθώ ως προπονητής την αγωνιστική επανεκκίνηση της ομάδας. Τους ανθρώπους της Διοίκησης που ήταν πάντα κοντά μας, τους συνεργάτες μου στο προπονητικό team τον γυμναστή της ομάδας Μπόσκο Άγγελο, τον προπονητή τερματοφυλάκων Γιώργο Δαύκο, τον φροντιστή μας, τους ακούραστους παίκτες μου που δούλεψαν σκληρά όλη τη χρονιά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Τέλος να ευχαριστήσω τον υπέροχο κόσμο της Δόξας που ήταν πάντοτε δυναμικά κοντά μας. Με τη βοήθεια όλων σας καταφέραμε να κερδίσουμε με το απόλυτο το πρωτάθλημα και το κύπελλο και να επαναφέρουμε τη Δόξα ξανά στις εθνικές κατηγορίες. Όλοι μαζί τιμήσαμε τη φανέλα της ιστορικής μας ομάδας αυτές τις δύσκολες στιγμές. Μπήκαν οι βάσεις, έγινε το πρώτο βήμα για να επανέλθει η Δόξα εκεί που ανήκε, ανήκει και της αξίζει.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Ήταν ΤΙΜΗ μου. Η οικογένεια της Δόξας θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».