Στο ψήφισμα του Πανδραμινού συλλαλητηρίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε για αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη αναφέρονται τα εξής:

Την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 συγκεντρωθήκαμε στην Πλατεία Ελευθερίας της Δράμας σε Πανδραμινό συλλαλητήριο – διαμαρτυρία, που συνδιοργάνωσαν η Επιτροπή Πρωτοβουλίας για αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη και δεκάδες Δραμινοί φορείς, με σκοπό να βροντοφωνάξουμε και εμείς και να ενώσουμε τις φωνές μας με τις φωνές εκατομμυρίων Πολιτών, που διαδηλώνουν σε όλο τον κόσμο:

Δεν μπορούμε να μείνουμε άλλο σιωπηλοί. Να αγνοήσουμε την εφιαλτική ανθρώπινη τραγωδία στη Γάζα. 60.000 άμαχοι, γέροι, γυναίκες, παιδιά νεκροί. Πολλές χιλιάδες οι τραυματίες. Χιλιάδες βρέφη και παιδιά κινδυνεύουν άμεσα. 2.000.000 συνάνθρωποί μας κινδυνεύουν από λιμό.

ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

-STOP ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ

-STOP ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

-STOP ΣΤΗΝ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΤΩΡΑ

ΑΞΙΩΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΙΡΗΝΗ:

-ΑΜΕΣΗ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ

-ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΟΜΗΡΩΝ

-ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ

-ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΗΕ

-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ:

-Να καταγγείλουν η Ελληνική κυβέρνηση, η Ευρωπαϊκή Ένωση και όλος ο πολιτισμένος κόσμος τα εγκλήματα που διαπράττει η κυβέρνηση του Ισραήλ

-Να συλληφθούν, δικαστούν και τιμωρηθούν οι δράστες εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

Το ψήφισμα αυτό να αποσταλεί σε κόμματα, στη Βουλή και στην Ελληνική κυβέρνηση.