
Στο συνέδριο της Ν.Δ., το οποίο πραγματοποιήθηκε από 15 έως 17 Μαΐου, τοποθετήθηκε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Ν. Δράμας κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος. Προφανώς και ο κ. Ξανθόπουλος δεν έλαβε τον λόγο ως σύνεδρος, αλλά γιατί παρέστη ως εκπρόσωπος του κόμματός του και απεύθυνε σχετικό χαιρετισμό.
Μεταξύ άλλων και σχετικά με την πρόσκληση στον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, ο κ. Ξανθόπουλος σημείωσε: «…η Δημοκρατία είναι το κατ’ εξοχήν ανταγωνιστικό και εν πολλοίς και συγκρουσιακό πολίτευμα. Και γι’ αυτό έχει σημασία η πρόσκλησή σας προς τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και η παρουσία μου εδώ. Γιατί εκπροσωπούμε δύο αντιπαραθετικά ιδεολογικά σχήματα που εκφωνούν δύο αντιπαραθετικά πολιτικά σχέδια αλλά που μπορούμε και συνομιλούμε. Γιατί η διάκριση Αριστεράς και Δεξιάς είναι παρούσα, δεν ξεπερνιέται και όσοι το επικαλούνται ας ξαναδούν την Ιστορία κι ας “ξεσκονίσουν” τα κιτάπια της. Και ακριβώς αυτή η αντίθεση γονιμοποιεί την πολιτική αντιπαράθεση».
Το μπιζέλι
Κάποιες ημέρες στη Δράμα δεν γίνεται τίποτα σημαντικό και κάποιες άλλες πραγματοποιούνται τόσες πολλές εκδηλώσεις που γεννάται το ερώτημα εάν μια πόλη του μεγέθους της Δράμας μπορεί να τις «σηκώσεις», καθώς το κοινό πολυδιασπάται και οι πολίτες καλούνται να επιλέξουν πού θα παρευρεθούν.
Μια τέτοια ημέρα ήταν το Σάββατο 16 Μαΐου 2026, καθώς μέσα σε ένα απόγευμα πραγματοποιήθηκαν με πολύ μικρή διαφορά ως προς την ώρα οι εξής εκδηλώσεις: Εκδήλωση βράβευσης πολύτεκνων μητέρων και φοιτητών από τον Σύλλογο Πολυτέκνων Νομού Δράμας «Ο Άγιος Στυλιανός», εκδήλωση για την επέτειο της Μάχης της Κρήτης από τον Σύλλογο Κρητικών Ν. Δράμας «Η Μεγαλόνησος», παρουσίαση του βιβλίου «Μεταλλαγή» του Χαράλαμπου Ανδρεάδη, χορωδιακό φεστιβάλ από τον Πολιτιστικό Οργανισμό. Παράλληλα, εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν και σε περιφερειακό επίπεδο, καθώς στο Καλαμπάκι έγινε εκδήλωση στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Μαΐου και στη Μικρόπολη γιορτάστηκε η «Ημέρα του Θεού».
Το κολοκυθάκι
Με ποσό 2 εκ. ευρώ θα χρηματοδοτηθούν παρεμβάσεις στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο του Κ. Νευροκοπίου.
Όπως ανέφερε, σε ανάρτησή του, ο Δήμαρχος κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση ύψους .037.000 ευρώ για την υλοποίηση ενεργειακών αναβαθμίσεων με χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο. «Αξίζει να τονιστεί ότι η συγκεκριμένη χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο έχει κατ’ εξαίρεση χαρακτήρα και αφορά ειδικά τον Δήμο Κάτω Νευροκοπίου, αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερες συνθήκες και τις αυξημένες ανάγκες της περιοχής μας. Η σημασία της γίνεται ακόμη μεγαλύτερη αν ληφθούν υπόψη οι απαιτητικές κλιματολογικές συνθήκες που επικρατούν, με τις χαμηλές θερμοκρασίες να αυξάνουν σημαντικά τις ενεργειακές ανάγκες των σχολικών μονάδων», επεσήμανε ο κ. Ταμπουρίδης.
Παράλληλα, εξασφαλίστηκε ποσό ύψους 1 εκ. ευρώ από το Υπουργείο Εσωτερικών για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αύλειων χώρων. Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος Κ. Νευροκοπίου, «με την ολοκλήρωση των έργων, οι σχολικές μονάδες της περιοχής μας θα λειτουργούν πλέον με σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ανταποκρινόμενες πλήρως στις απαιτήσεις της εποχής και προσφέροντας ποιοτικές συνθήκες εκπαίδευσης στη νέα γενιά. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προόδου για τον τόπο μας και αποδεικνύει ότι μέσα από συνεργασία, επιμονή και σωστό σχεδιασμό μπορούμε να πετυχαίνουμε ουσιαστικά και μετρήσιμα αποτελέσματα προς όφελος της κοινωνίας».
Το πεπόνι
Φτάσανε και τα… γεννητούρια των νέων κομμάτων της Μαρίας Καρυστιανού και του Αλέξη Τσίπρα και ο πολιτικός χάρτης αποκτά νέες φωνές και φιλοδοξίες. Καλώς τους… Όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά… Ερώτημα εάν θα έχουμε την Νο2 «Πολιτική Άνοιξη» από τον Αντώνη Σαμαρά.
Στο φουλ και οι εκλογολόγοι – δειγματολόγοι να πιάσουν τον σφυγμό της τάσης και της αποτύπωσης του πόσο και από ποιους. Το πολιτικό ελληνικό φανάρι ήδη εμφανίστηκε. Τα ποσοστά θα ορίσουν και τη δυναμική του. Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ζητά τρίτη τετραετία. Οι εκλογές του 2027 μάλλον επισπεύδονται για το φθινόπωρο του 2026. Λάβετε θέσεις…
Το κεράσι


