
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης του κινηματογράφου ΟΛΥΜΠΙΑ και πλέον ξεκίνησαν εκ νέου οι προβολές ταινιών, μετά από ένα διάστημα λίγων μηνών που ο κινηματογράφος ήταν κλειστός.
Για μια επαρχιακή πόλη, όπως είναι η Δράμα, η ύπαρξη ενός κινηματογράφου αποτελεί διέξοδο για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν τη νέα κινηματογραφική προβολή. Και μπορεί οι διάφορες πλατφόρμες να έχουν αλλάξει τον τρόπο παρακολούθησης ταινιών, όμως αδιαμφισβήτητα η μεγάλη οθόνη διατηρεί τη μαγεία της.
Οπότε, όσοι συμβάλλουν στο να παραμένει σε λειτουργία μια αίθουσα κινηματογράφου στη Δράμα είναι άξιοι συγχαρητήριων, αλλά και στήριξης.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργασίες αναβάθμισης του κινηματογράφου ΟΛΥΜΠΙΑ, όπως και της μεγάλης αίθουσας του Δημοτικού Ωδείου, δύο χώρων δηλαδή που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, χρηματοδοτήθηκαν με 1,4 εκ. ευρώ περίπου από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Το μπιζέλι
Δημοσιεύτηκε σε Φ.Ε.Κ. (αρ. φύλλου 1617, τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ., 15 Δεκεμβρίου 2025) η απόφαση της Υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κ. Δόμνας Μιχαηλίδου για τον ορισμό Προέδρου και μελών στο Διοικητικό Συμβούλιο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Σύμφωνα με την απόφαση, στη θέση της Προέδρου συνεχίζει η κ. Αναστασία Τζαμπαζλή, ενώ παραμένει επίσης Β’ Αντιπρόεδρος η κ. Κατερίνα Χατζηδημητρίου.
Σε σχετική ανάρτησή της, η κ. Χατζηδημητρίου ανέφερε τα εξής: «Ευχαριστώ από ψυχής την Υπουργό Δόμνα Μιχαηλίδου για την ανανέωση της εμπιστοσύνης της στο πρόσωπό μου. Ευχαριστώ την Πρόεδρο του Δ.Σ. Αναστασία Τζαμπαζλή που αποδείχτηκε σε πείσμα των καιρών ευέλικτη και αποτελεσματική και όλα τα μέλη του ΔΣ του ΚΚΠΑΜΘ. Δύο θητείες από την θέση της Αντιπροέδρου Β’ και υπεύθυνης για το Θεραπευτήριο χρόνιων παθήσεων Δράμας στο ΚΚΠΑΜΘ. Έξι χρόνια προσπάθειας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην καθημερινότητα των ανθρώπων στις δομές μας αλλά και διερεύνησης των δικών μου αντοχών. Συνεχίζουμε να διασφαλίσουμε ποιότητα ζωής στους χρόνια πάσχοντες και στα παιδιά με αναπηρία. Ευχαριστώ τους εργαζόμενους και όλους εσάς που στηρίζετε με αγάπη και νοιάξιμο το έργο μας».
Το κολοκυθάκι
Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συζήτησης για τον Προϋπολογισμό, στην Ολομέλεια της Βουλής, ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του, αναφέρθηκε για ακόμη μια φορά στη Δράμα και στην προσπάθεια προσέλκυσης παθολόγων στο τοπικό νοσηλευτικό ίδρυμα.
Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης, απευθυνόμενος προς τον παρόντα Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής στον Νομό Δράμας κ. Αναστάσιο Νικολαΐδη, ανέφερε τα εξής:
«Και στη Δράμα, κύριε συνάδελφε, ξέρω ότι είναι στον αέρα η προκήρυξη, όπως το υποσχέθηκα με επτά Παθολόγους στο Νοσοκομείο Δράμας και με επιπλέον κίνητρα. Να πω για να ξέρει και η ολομέλεια για τη φασαρία που είχε γίνει στη Δράμα ότι σε συμφωνία με το δήμο και την περιφέρεια και με εμάς οι επτά παθολόγοι που έχουμε προκηρύξει τώρα για τη Δράμα εάν έρθουν στο Νοσοκομείο Δράμας θα λάβουν το μισθό του ΕΣΥ με τις αυξήσεις που έχουμε δώσει, το επίδομα του άγονου που είναι στα 7.200 τον χρόνο και 15.000 από το δήμο και την περιφέρεια. Δηλαδή, θα παίρνουν επιπλέον 23.000-24.000 ευρώ πλέον του μισθού τους, εάν επιλέξουν να πάνε στη Δράμα. Αυτό για όσους έχουν αμφιβολία για το αν η Κυβέρνηση αυτή ενδιαφέρεται για να πάνε γιατροί στη Δράμα ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Περιφέρειας. Κι αν μου πείτε ότι στην Ελλάδα 23.000 επιπλέον του μισθού σου σε εισόδημα δεν είναι σοβαρό ποσό, κύριοι συνάδελφοι, μάλλον έχουμε χάσει την αίσθηση του χρήματος. Άρα, συγκεφαλαιώνοντας περισσότερα χρήματα δίνουμε».
Το πεπόνι
Η Ευρώπη άρχισε να μιλά και να αισθάνεται… ελληνικά στον τομέα της Άμυνας, αφού Ερντογάν και Πούτιν είναι ομογάλακτοι στον μεγαλοϊδεατισμό. Η Δυτική Ευρώπη με τους προσκόπους σε ρόλο στρατού περνά σε νέα δεδομένα με πραγματικούς ρόλους. Έτσι το 5% που θέλει ο «θείος» Τραμπ φέρνει από αλλού περικοπές και μαζί πιο κοντά στην Ελλάδα. Η επίθεση στην Ουκρανία δεν είναι μόνο γεωγραφική, αλλά και αξιών και από κοντά ρεαλισμού για όλη την Ευρώπη.
Το καρύδι

