Ειδική μνεία στον κ. Θέμη Καναρά έκανε η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, sε σχετική ανάρτησή της. Ο κ. Καναράς συμμετείχε στη λαμπαδηδρομία της Ολυμπιακής Φλόγας στη Δράμα, αποτελώντας μάλιστα τον γηραιότερο Έλληνα λαμπαδηδρόμο.

Μαζί του φωτογραφήθηκε ο εκπρόσωπος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής στη Δράμα και η φωτογραφία αναρτήθηκε μαζί με το εξής συνοδευτικό κείμενο: «Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας της ΕΟΕ κ. Θωμάς Τόκας με τον γηραιότερο Έλληνα λαμπαδηδρόμο για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Milano Cortina 2026. Σε ηλικία 87 ετών ο κ. Θέμης Καναράς έτρεξε με την Ολυμπιακή Φλόγα στη Δράμα».

 

Το μπιζέλι

 

 

Οι κορυφαίοι όμιλοι των υποδομών και των κατασκευών στη χώρα κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για την υλοποίηση του οδικού άξονα Δράμα-Αμφίπολη, προϋπολογισμού 248,5 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, καθώς και του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, προϋπολογισμού 445 εκ. ευρώ.

Πρόκειται για έργα που θα υλοποιηθούν μέσω ΣΔΙΤ και έχουν κατατεθεί προσφορές για αυτά από ΓΕΚ Τέρνα, Άβαξ και Άκτωρ Παραχωρήσεις (Όμιλος Aktor) – Metlen εισέρχονται στην τελική ευθεία για την ανάληψη των δύο συμβάσεων.

Η σύμβαση για το έργο «Κάθετος Άξονας Δράμα – Αμφίπολη» καλύπτει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση δύο τμημάτων, Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη, 29,5 χλμ. και Μαυρολεύκη – Δράμα, 13,5 χλμ., καθώς και 9 ανισόπεδους κόμβους, μαζί με τη λειτουργία και συντήρηση του βασικού άξονα Δράμα-Αμφίπολη συνολικού μήκους 43 χλμ. Ο δρόμος θα αναβαθμιστεί σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, με βελτίωση 13,5 χλμ. υπάρχοντος

δικτύου και κατασκευή 29,5 χλμ. νέων τμημάτων.

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Με απόφαση της Προϊσταμένης Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης Μουσείων και Τεχνικών Έργων του Υπουργείου Πολιτισμού αποφασίστηκε ο «Χαρακτηρισμός ως νεώτερων μνημείων των κτηρίων Α και Β στο πρώην στρατόπεδο Ανδρικάκη στη Δράμα, φερόμενης ιδιοκτησίας “Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Ανώνυμη Εταιρεία (ΕΤΑΔ Α.Ε.)”».

Όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ (Τεύχος Δ’ αρ. φύλλου 938, 21 Νοεμβρίου 2025), χαρακτηρίζονται ως μνημεία τα κελύφη του κτηρίου Α, πρώην Διοικητήριο και Στρατιωτικό Πρατήριο Δράμας, και κτηρίου Β, πρώην θάλαμοι οπλιτών, «καθώς είναι δύο κτήρια νεώτερα των 100 ετών, χαρακτηριστικά δείγματα της αρχιτεκτονικής Στρατιωτικών Κτιρίων των αρχών του 20ου αιώνα, με ιδιαίτερα αξιόλογα μορφολογικά στοιχεία και κατά συνέπεια αποτελούν τεκμήρια της εξέλιξης των στρατιωτικών εγκαταστάσεων της περιοχής από αρχιτεκτονική, πολιτισμική και ιστορική άποψη».

Ακόμη, στην ίδια απόφαση αναφέρεται ότι «πληρούν τις προβλεπόμενες από τον νόμο αυξημένες προϋποθέσεις για τον χαρακτηρισμό τους ως μνημείων από το Υπουργείο Πολιτισμού», καθώς και ότι «η παρούσα δεν αποτελεί αναγνώριση κυριότητας ή τίτλου ιδιοκτησίας».

 

Το πεπόνι

 

 

Στην αντικατάσταση της παλιάς δεξαμενής πόσιμου νερού του οικισμού Διποτάμων προχώρησε ο Δήμος Παρανετσίου και σε σχετική ανάρτησή του ο Δήμαρχος κ. Αναστάσιος Καγιάογλου ανέφερε τα εξής: «Το νερό μας, καλύτερο από ποτέ. Με ποιότητα που κάνει τη διαφορά. Ολοκληρώσαμε την αντικατάσταση της παλιάς δεξαμενής πόσιμου νερού του οικισμού Διποτάμων με μία νέα σύγχρονη δεξαμενή η οποία πληροί όλους τους όρους υγιεινής ώστε να απολαμβάνουν οι κάτοικοι του οικισμού υψηλής ποιότητας νερό για τις καθημερινές τους ανάγκες. Συνεχίζουμε με σταθερά βήματα να βελτιώνουμε τις υποδομές ακόμη και στον πιο απομακρυσμένο οικισμό μας».

 

Το λαχανάκι Βρυξελλών

 

 

Δεν χρειάζεται και να είσαι «ειδικός» με master για να αντιληφθείς το μέγεθος της κοροϊδίας, βλέποντας και ακούγοντας τη διαδικασία στην εξεταστική επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Ο ορισμός του δήθεν, της υποκρισίας και του εμπαιγμού. Η Φεράρι που έγινε μηχανάκι 125 κυβικών, το αεροδρόμιο που δηλώθηκε ως αγροτεμάχιο και ο έντιμος αγρότης να αναμένει άραγε τι;

Το κρίμα και το άδικο ήταν και είναι διαχρονικό, απλά τώρα περιμένουμε το big tree για να κρυφτούμε άπαντες. Τέλος, δεν περιγράφω άλλο…

 

Το μανταρίνι