Εν αναμονή της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, που λόγω Ονειρούπολης ξεκινά στις αρχές Δεκεμβρίου, βρίσκεται η τοπική κοινωνία της Δράμας. Ο Νοέμβριος, όπως και ο Φεβρουάριος, είναι παραδοσιακά, σε ετήσια βάση, από τους μήνες με τη λιγότερη κίνηση σε όλα τα επίπεδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα απογεύματα της Δευτέρας και της Τετάρτης, που είναι κλειστή η αγορά, η κίνηση είναι ελάχιστη και αφορά κυρίως μετακινήσεις για φροντιστήρια και άλλες υποχρεώσεις παιδιών που πηγαινοέρχονται σε διάφορες δραστηριότητες. Ίδια εικόνα και στα πεζοδρόμια, όπου οι πεζοί είναι… δυσεύρετοι.

 

Το μπιζέλι

 

 

Με απόφαση του Δημάρχου Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου εγκρίθηκε η μεταστέγαση των γραφείων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Δράμας από το Δημαρχιακό Μέγαρο, στη συμβολή των οδών Βερμίου 2 και 1ης Ιουλίου, στις εγκαταστάσεις/γραφεία της πρώην ΔΕΚΠΟΤΑ στο Πάρκο της Αγίας Βαρβάρας. Όπως αναφέρεται σχετικά, μεταστέγαση πραγματοποιείται χωρίς σύναψη νέας μίσθωσης. Τυχόν δαπάνες μεταφοράς, διαμόρφωσης ή τεχνικής προσαρμογής των χώρων θα καλυφθούν με ίδια μέσα ή από τις εγγεγραμμένες πιστώσεις της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου, χωρίς υπέρβαση του προϋπολογισμού.

Η ημερομηνία έναρξης λειτουργίας στη νέα έδρα της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Δράμας θα οριστεί με την έκδοση νέας απόφασης εφόσον ολοκληρωθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για τη μεταφορά, όπως η έκδοση διοικητικών πράξεων, η επανασύνδεση όλων των τηλεπικοινωνιακών και πληροφοριακών υποδομών και η ενημέρωση των ψηφιακών αρχείων και συστημάτων, η εκτέλεση των απαραίτητων τεχνικών παρεμβάσεων και προσαρμογών στους νέους χώρους και η ενημέρωση των πολιτών και συνεργαζομένων φορέων, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση και η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του κοινού.

Τα ανενεργά γραφεία στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, μετά το κλείσιμο της ΔΕΚΠΟΤΑ, αναμένεται εκ νέου να χρησιμοποιηθούν από μια υπηρεσία μάλιστα που «δένει» με το περιβάλλον της περιοχής.

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Με απόφαση του Υπουργείου Υγείας και συγκεκριμένα της Αναπληρώτριας Υπουργού κ. Ειρήνης Αγαπηδάκη δόθηκε στη δημοσιότητα προκήρυξη για την πλήρωση 276 θέσεων ιατρών στα Κέντρα Υγείας όλης της χώρας. Η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 28 Νοεμβρίου.

Για τα Κέντρα Υγείας του Νομού Δράμας οι θέσεις ιατρών είναι 7 και είναι οι εξής:

Κέντρο Υγείας Κ. Νευροκοπίου:

Γενικής / Οικογενειακής Ιατρικής ή Εσωτερικής Παθολογίας, Επιμελητής Α’

Οδοντιατρικής, Επιμελητής Β’

Κέντρο Υγείας Παρανεστίου:

Γενικής / Οικογενειακής Ιατρικής ή Εσωτερικής Παθολογίας Επιμελητής Β’

Γενικής / Οικογενειακής Ιατρικής ή Εσωτερικής Παθολογίας, Διευθυντής

Κέντρο Υγείας Προσοτσάνης:

Γενικής / Οικογενειακής Ιατρικής ή Εσωτερικής Παθολογίας, Διευθυντής

Ακτινολογίας, Επιμελητής Β’

Παιδιατρικής, Διευθυντής

 

Το πεπόνι

 

 

Ομόφωνα αποδέχθηκε η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Δράμας τη νέα δωρεά της εταιρείας Raycap, η οποία αναλαμβάνει τη συντήρηση του πρασίνου του Δημοτικού Κολυμβητηρίου και του 1ου Γυμνασίου – Λυκείου Δράμας για δύο έτη. Πρόκειται για δύο έργα τα οποία υλοποιήθηκαν χάρη στην προσφορά της εταιρείας Raycap, η οποία δεν αρκέστηκε μόνο στη χρηματοδότηση της μελέτης και της κατασκευής τους, αλλά φροντίζει και για τη συντήρησή τους, φροντίζοντας να παραμείνουν σε υψηλό αισθητικό επίπεδο.

 

Το λαχανάκι Βρυξελλών

 

 

Οι αγρότες εδώ και ένα χρόνο είναι στην αναμονή για πληρωμές από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και υπάρχει αναβρασμός. Ο λόγος για τους τίμιους και γνήσιους αγρότες. Αντίθετα οι τρολ αγρότες των μαϊμού επιδοτήσεων σχίζουν τα ιμάτιά τους για την επικοινωνιακή καταξίωση. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ ήταν πελατειακό παραμάγαζο ενός συστήματος που οι ρίζες του είναι βαθιές δεκαετίες τώρα. Απλά τώρα παραφούσκωσε…

 

Ο ανανάς