Ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου Σταμάτης Ρεμόντης είναι ομολογουμένως από τους πιο επιτυχημένους Αντιδημάρχους του Δήμου Δράμας, με έργο το οποίο αναγνωρίζεται από τους πολίτες. Αθόρυβα και μεθοδικά ο κ. Ρεμόντης ομορφαίνει διάφορα σημεία της Δράμας με τις παρεμβάσεις της υπηρεσίας και δικαιολογημένα απολαμβάνει τους καρπούς της εν λόγω συλλογικής προσπάθειας.

Το ίδιο αθόρυβα βέβαια και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας κινήθηκε και το τελευταίο χρονικό διάστημα, κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των εκδηλώσεων για τις σφαγές σε κοινότητες και στην πόλη της Δράμας, όπου ήταν παρών σε αυτές, επιλέγοντας όμως να συμμετάσχει με διακριτικό τρόπο.

 

Το μπιζέλι

 

 

Στην τοποθέτηση συστήματος πρόληψης και αντιμετώπισης βανδαλισμών, μέσω της τοποθέτησης καμερών σε κεντρικά σημεία, προχωρά ο Δήμος Δράμας, καθώς με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας «Ανατολικής Μακεδονία Θράκη 2021-2027» αντίστοιχο έργο με προϋπολογισμό 248.075 ευρώ.

Πρόκειται για ένα έργο που στοχεύει στην αντιμετώπιση των βανδαλισμών των υποδομών εντός αστικού ιστού. Περιλαμβάνει μελέτη διάγνωσης της κατάστασης και επιλογής μέτρων αντιμετώπισης, δημιουργία λογισμικού και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού. Στο πλαίσιο του έργου θα γίνει προμήθεια και εγκατάσταση αντιβανδαλιστικού υλικού, ενώ μεταξύ άλλων θα τοποθετηθούν κάμερες παρακολούθησης στους ιστούς φωτισμού. Ως επιλεχθείσες περιοχές που αναμένεται να τοποθετηθούν οι πρώτες κάμερες είναι ενδεικτικά το άγαλμα της Νίκης, το πάρκο Κυπρίων Αγωνιστών, το Αράπ τζαμί και οι χώροι της ανάπλασης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και σε έναν ακόμη χώρο ο Δήμος προχωρά στην τοποθέτηση ηλεκτρονικών μέσων, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία για την «Προμήθεια συστήματος επιτήρησης και ελέγχου εισόδου γυμναστηρίου Δημοτικού Σταδίου Δράμας».

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας για τη λογοδοσία της Δημοτικής Αρχής θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, στις 18.30. Πρόκειται για την πέμπτη τέτοιου είδους συνεδρίαση που πραγματοποιείται εντός του τρέχοντος έτους, καθώς ανά δύο μήνες, δίνεται η δυνατότητα υποβολής ερωτημάτων προς τη Δημοτική Αρχή, τα οποία απαντώνται εν συνεχεία από τα στελέχη της διοίκησης.

Η προθεσμία που έχουν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι για να καταθέσουν εγγράφως ένα θέμα ο λήγει αύριο Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025 στις 14.00 το μεσημέρι.

 

Το πεπόνι

 

 

Τρεις αθλητές που διακρίνονται σε εθνικό, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, τίμησε ο Δήμος Παρανεστίου. Σε σχετική ανάρτησή του, ο Δήμαρχος κ. Αναστάσιος Καγιάογλου ανέφερε τα εξής:

Τιμάμε την προσπάθεια, αναγνωρίζουμε την αξία!

Με βαθύ σεβασμό, δώσαμε μια μικρή αλλά ουσιαστική τιμή σε τρεις νέους του τόπου μας που ξεχωρίζουν για την επιμονή, την πειθαρχία και το ήθος τους.

Η παρουσία τους και οι διακρίσεις τους δεν είναι απλώς επιτυχίες – είναι παράδειγμα για όλους μας.

Ευχόμαστε αυτή η πράξη να δώσει κίνητρο και σε άλλους νέους να ακολουθήσουν τον δρόμο της προσπάθειας και των αξιών.

Ο Δήμος θα είναι πάντα δίπλα σε όσους αγωνίζονται με καθαρή καρδιά.

2025 Μπράβο στα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

Έχουμε τη χαρά να βραβεύσουμε τρεις αθλητές του τόπου μας. Τρία παιδιά που διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους αλλά και για το ήθος και τη σεμνότητά τους.

Ευχόμαστε στους αθλητές μας να συνεχίσουν να μας κάνουν περήφανους και να διακριθούν στο άθλημά τους.

Πολλά συγχαρητήρια στον Άγγελο Ανδρέογλου, στον Αντώνη Ανδρέογλου και στον Παντελή Τριανταφυλλίδη για τις επιτυχίες τους σε Εθνικό αλλά και σε Διεθνές επίπεδο.

Πολλά συγχαρητήρια επίσης στους γονείς τους, στον προπονητή τους και κυρίως στον άνθρωπο που είναι δίπλα σε κάθε αθλητή τον κύριο Στέλιο Κουρομιχαλάκη.

 

Το λαχανάκι Βρυξελλών