
Η πρώτη περίπτωση στη Δράμα διερεύνησης από τις αρμόδιες αρχές επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ φέρεται να αφορά δικαιούχο, ο οποίος την εξαετία 2019-2024 δήλωσε ότι μίσθωνε 84 αγροτεμάχια από τρίτα πρόσωπα, κάποια εκ των οποίων είχαν αποβιώσει, άλλα δεν είχαν σχέση με τα χωράφια, ενώ καταγράφηκε μέχρι και ανύπαρκτο φορολογικά πρόσωπο. Με βάση τις δηλώσεις ο δικαιούχος εισέπραξε 47.227 ευρώ.
Η συγκεκριμένη υπόθεση ήρθε στο φως μέσα από δημοσίευμα της εφημερίδας «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» και του δημοσιογράφου Φρίξου Δρακοντίδη, την Κυριακή 24 Αυγούστου 2025. Στο ρεπορτάζ, με τίτλο «Ο χάρτης των αμαρτωλών επιδοτήσεων», παρουσιάζονται 25 νέες υποθέσεις επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠ και γίνεται λόγος για εισαγγελικές διατάξεις σχετικά με αμφισβητούμενες αγροτικές ενισχύσεις σε όλη τη χώρα.
Το μπιζέλι
Στη διάνοιξη της οδού Σεφέρη, στην περιοχή του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Δράμας, προχώρησε ο Δήμος Δράμας, ικανοποιώντας ένα αίτημα που είχε τεθεί εδώ και χρόνια από κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο υλοποίησης της ανάπλασης του ΒΑΑ, η οδός Σεφέρη είχε κλείσει για τα οχήματα και χρησιμοποιούνταν μόνο από τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ τα οποία είχαν πρόσβαση στον ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης (αλάνα). Όμως, το κλείσιμο της οδού δημιούργησε προβλήματα κυρίως στα καταστήματα της περιοχής, τα οποία δεν μπορούσαν να ανεφοδιαστούν με ευκολία, ενώ παράλληλα το καταναλωτικό κοινό δεν είχε πρόσβαση σε αυτά. Μάλιστα, από το 2023 υπήρξαν διαμαρτυρίες προς την τότε Δημοτική Αρχή του Δήμου Δράμας, χωρίς όμως αποτέλεσμα, καθώς το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε.
Τελικά, χάρη στην πρωτοβουλία της νυν διοίκησης του Δήμου, η οδός Σεφέρη δόθηκε και πάλι σε κυκλοφορία και το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ασφαλτοστρωθεί.
Το κολοκυθάκι
Η οδός Σεφέρη δεν είναι η μοναδική περίπτωση που καταδεικνύει τον διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης ζητημάτων του Δήμου ανάμεσα στην πρώην και τη νυν Δημοτική Αρχή. Όπως έγινε γνωστό, τον προσεχή Δεκέμβριο η Ολυμπιακή Φλόγα θα περάσει από τη Δράμα, στο πλαίσιο της διαδρομής της για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες MILANO CORTINA 2026. Έτσι, μετά από 8 χρόνια και την λαμπαδηδρομία του 2017, η Ολυμπιακή Φλόγα θα περάσει από τη Δράμα, η οποία μάλιστα θα είναι ο μοναδικός σταθμός της σε όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Σε αντίθεση με όσα έχουν προγραμματιστεί, στο πρόσφατο παρελθόν η επιλογή της πρώην Δημοτικής Αρχής του Δήμου Δράμας να μην κινηθεί κατάλληλα, με αποτέλεσμα η Δράμα να μείνει εκτός διαδρομής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, το 2024, είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις. Μάλιστα, τότε η Ολυμπιακή Φλόγα είχε ως σταθμούς τους Φιλίππους, την Καβάλα, την Ξάνθη, την Κομοτηνή και την Αλεξανδρούπολη, δηλαδή όλη την υπόλοιπη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Το πεπόνι
Όπως έκανε γνωστό ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αντικατάστασης τμήματος του δικτύου αποχέτευσης του Κάτω Θόλου που δημιουργούσε προβλήματα στην καθημερινότητα των κατοίκων και κινδύνους για τη δημόσια υγεία.
«Μετά τις εργασίες, εξασφαλίζεται πλέον η ομαλή λειτουργία του αποχετευτικού συστήματος και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων», επεσήμανε ο κ. Καγιάογλου, ο οποίος υπογράμμισε ότι «ο Δήμος Παρανεστίου συνεχίζει τις παρεμβάσεις σε κάθε οικισμό, δίνοντας προτεραιότητα σε έργα που ενισχύουν την υγεία, την ασφάλεια και την καθημερινότητα των πολιτών μας».
Το λαχανάκι Βρυξελλών
ΔΕΘ και πάλι, οπότε τα πακέτα εξαγγελιών θα έχουν την τιμητική τους και πάλι. Δράμα – Αμφίπολη και λίγο ΣΔΙΤ και πολύ ράφι αναμονής, αγαπητοί Δραμινοί θεσμικοί όλων των αποχρώσεων (διαχρονικά). Έκτισαν καριέρες πάνω στο Δράμα – Αμφίπολη τοπικοί αστέρες με στυλ δασκάλου με βέργες σε χάρτες και διαλαλούσαν που θα «κουμπώσει» στα Κουδούνια ο κλειστός δρόμος.
Έτσι πέρασε ο χρόνος και τα χρόνια και η Δράμα οδικά είναι στο 1970, αφού είμαστε δεδομένοι και φιλόξενοι ως τόπος. Χωρίς φωνή πέρα της Μαυρολεύκης…
Το σταφύλι

