Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ DRAMAICA

«Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο, ώστε να τοποθετηθεί στη σωστή πολιτιστική θέση, σε αυτή που του αξίζει»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Με μεγάλη ανταπόκριση κοινού πραγματοποιήθηκε, το τριήμερο 25 με 27 Αυγούστου 2025, το Dramaica Youth Festival, στα γρασίδια της Αγίας Βαρβάρας. Η φετινή διοργάνωση ήταν η 21η και διεξήχθη μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Δράμας και της ομάδας ΔΡΑΣΥΝ (Δραμινή Συνάντηση Νέων). Η εντυπωσιακότερη προσέλευση θεατών σημειώθηκε τη Δευτέρα 25 Αυγούστου, στη συναυλία του Γιάννη Κότσιρα, ενώ μεγάλη ήταν η παρουσία κόσμου και στη συναυλία του Δήμου Αναστασιάδη, την Τετάρτη 27 Αυγούστου. Την δεύτερη ημέρα του Dramaica, στις 26 Αυγούστου, εμφανίστηκε το συγκρότημα Matilda Project, ενώ σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου συμμετείχαν στις συναυλίες τοπικά μουσικά σχήματα.

Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Δράμας κ. Δέσποινα Αβραμίδου, σε δηλώσεις της στην εφημερίδα «Εργασία… συν», σημείωσε: «Φέτος οργανώσαμε το 21ο Dramaica Youth Festival 2025 ο Δήμος Δράμας με την ομάδα ΔΡΑΣΥΝ. Πρόκειται για μια ομάδα νεολαίας που δημιουργήθηκε για την πολιτιστική ζωή της Δράμας. Ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή δίνουν έμφαση στη νεολαία της Δράμας, στην έκφραση και τη δημιουργία των νέων μέσω της μουσικής. Σε αυτό το πλαίσιο, πριν από τις μεγάλες συναυλίες, εμφανίστηκαν εθελοντικές και νεανικές μπάντες, σχήματα από το Μουσικό Σχολείο Δράμας, τα οποία θέλουν να δείξουν τη δουλειά τους μέσα από τη μουσική. Εμείς, ως Δημοτική Αρχή, θέλουμε να ανοίξουμε δρόμους τέχνης και πολιτισμού δίπλα στα παιδιά αυτά, ώστε να εκπληρώσουν τα όνειρά τους».

Σχετικά με την προσέλευση του κόσμου, η κ. Αβραμίδου ανέφερε: «Ήταν ένα πολύ δυνατό τριήμερο. Η Δράμα ανέβηκε πολύ πολιτιστικά, έλαμψε και ακτινοβόλησε όπως της αξίζει. Είχαμε κόσμο και επισκέπτες και από γειτονικές πόλεις. Μάλιστα, την πρώτη ημέρα, η συναυλία του Γιάννη Κότσιρα έφτασε τις 4.500 άτομα, ενώ και ο Δήμος Αναστασιάδης είχε πάρα πολύ κόσμο. Η επιτυχία του Dramaica φέτος ήταν πολύ μεγάλη».

Μιλώντας γενικότερα για το Dramaica, η Αντιδήμαρχος του Δήμου Δράμας επεσήμανε: «Ο κόσμος αγκαλιάζει τον θεσμό και είμαστε πολύ συγκινημένοι από τη φετινή ανταπόκριση. Το Dramaica ως φεστιβάλ είναι σε καλά χέρια, στον Δήμο Δράμας και την ομάδα ΔΡΑΣΥΝ. Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο, ώστε στο φεστιβάλ να τοποθετηθεί στη σωστή πολιτιστική θέση, σε αυτή που του αξίζει. Το Dramaica έχει αναγεννηθεί και έχει αναβαθμιστεί».

Τέλος, η κ. Αβραμίδου εξέφρασε τις ευχαριστίες της, δηλώνοντας τα εξής: «Ευχαριστώ πάρα πολύ τον Δήμαρχο Δράμας που στηρίζει ο φεστιβάλ και το πιστεύει, και τους Αντιδημάρχους που συνέβαλαν πολύ με τη δουλειά τους, καθώς η διοργάνωση δεν έχει μόνο πολιτιστικό χαρακτήρα. Υπάρχει βοήθεια, δουλειά και εργασία πίσω από αυτό. Ευχαριστώ ακόμη τους υπαλλήλους του Δήμου που βοήθησαν, την υπηρεσία μου, τον Ερυθρό Σταυρό που πάντα, σε κάθε πολιτιστική εκδήλωση, είναι δίπλα μας, την ομάδα ΔΡΑΣΥΝ, που χωρίς αυτήν τίποτε δεν θα είχε γίνει τόσο πετυχημένο, τα καλλιτεχνικά σχήματα, τους εθελοντές και πάνω από όλα τον κόσμο που είχε μια πολύ ζεστή παρουσία».