Παράταση μέχρι αύριο Παρασκευή 30 Μαΐου 2025 δόθηκε στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση 20 θέσεων ιατρών στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας. Πάντως μέχρι και τη Δευτέρα 26 Μαΐου, αρχική προθεσμία του διαγωνισμού, υπήρξε μεν ενδιαφέρον, αλλά κυρίως από ιατρικό προσωπικό που ήδη εργάζεται στο Νοσοκομείο και για μικρό αριθμό θέσεων (4-5). Μάλιστα, για τις θέσεις παθολόγων, η κάλυψη των οποίων κρίνεται ως εξόχως σημαντική για την εύρυθμη λειτουργία της Παθολογικής κλινικής, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, δεν υπήρξε ενδιαφέρον, γεγονός που σημαίνει ότι το αδιέξοδο συνεχίζεται. Παρόλο που ειδικά για τους παθολόγους υπάρχουν επιπλέον κίνητρα με την επιδότηση σίτισης και ενοικίου από Δήμο Δράμας και Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τελικά, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, αυτά δεν λειτούργησαν ως θέλγητρο και έτσι δεν καλύφθηκαν οι συγκεκριμένες θέσεις.

 

Το μπιζέλι

 

 

Επιχείρηση καθαρισμού παράνομων χωματερών βρίσκεται σε εξέλιξη από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Δράμας και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Παύλος Σαρίδης ανέφερε τα εξής:

Η Υπηρεσία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης έβαλε μπρος και δεν σταματά εδώ!

Ξεκινήσαμε δυναμικά την επιχείρηση καθαρισμού παράνομων χωματερών σε διάφορα σημεία του Δήμου μας.

Με μηχανήματα και ανθρώπινη δύναμη, απομακρύνουμε κάθε εστία ρύπανσης που δημιουργούν ασυνείδητοι.

Η προσπάθεια δεν είναι περιστασιακή είναι συνεχής.

Θέλουμε έναν Δήμο καθαρό, ασφαλή και ανθρώπινο. Και θα το πετύχουμε με σχέδιο, επιμονή και τη συνεργασία όλων.

Η ρίψη απορριμμάτων σε ακατάλληλους χώρους είναι παράνομη και τιμωρείται με πρόστιμο.

Κρατάμε τον τόπο μας καθαρό. Για εμάς, για τα παιδιά μας, για το μέλλον μας.

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Νομού Δράμας κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης περιόδευσε σε μονάδες δημόσιας υγείας του Νομού Καβάλας, με κλιμάκιο του κόμματος, στο οποίο συμμετείχε ακόμη ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Χρήστο Παπαστεργίου και μέλη της Ν.Ε. Καβάλας του ΠΑΣΟΚ. Τα μέλη του κλιμακίου επισκέφτηκαν

το Κέντρο Υγεία Ελευθερούπολης και το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, όπου συναντήθηκαν με εκπροσώπους των γιατρών, των νοσηλευτών και της Διοίκησης. Ακολούθως, είχαν συνάντηση με το Σωματείο Συνταξιούχων ΒΦΛ Καβάλας και τον Σύλλογο Εθελοντών Κατά του Καρκίνου, ώστε να ενημερωθούν για τα προβλήματα του εθνικού συστήματος υγείας στην Καβάλα.

Σε σχετική ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Καβάλας του ΠΑΣΟΚ αναφέρονται τα εξής: «Κοινός παρονομαστής όλων των συναντήσεων ήταν η μεγάλη έλλειψη ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και η παραδειγματική και ηχηρή αδιαφορία της κυβέρνησης και του οικείου Υπουργείου που έχει αφήσει το Νοσοκομείο της Καβάλας χωρίς διοίκηση για παραπάνω από δύο (2) χρόνια. Αυτό καθυστερεί κάθε διαδικασία πρόσληψης προσωπικού, ενώ κανείς δεν αντιδρά και δεν διαμαρτύρεται στο αρμόδιο Υπουργείο. Πανάκριβα μηχανήματα κυριολεκτικά «σαπίζουν» επειδή δεν υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό ή η βούληση για να χρησιμοποιηθούν, ενώ οι πολίτες περιμένουν μήνες ολόκληρους για να κλείσουν ηλεκτρονικά ραντεβού με τους γιατρούς στις δημόσιες δομές. Οι καρκινοπαθείς ταλαιπωρούνται καθημερινά με μεγάλες μετακινήσεις και δαπάνες, επειδή δεν υπάρχει Ογκολογική Κλινική στο Νοσοκομείο της Καβάλας, παρά το γεγονός ότι ο Νομός παρουσιάζει πολύ αυξημένα κρούσματα και ο σύλλογος εθελοντών παλεύει επί σειρά ετών και ζητά μετ’ επιτάσεως το αυτονόητο, να αναβαθμιστεί το ογκολογικό τμήμα σε κλινική».

 

Το πεπόνι

 

 

Δημοκρατία 2025 είναι το νέο τηλέφωνο, το φανταχτερό αυτοκίνητο, το γεμάτο ψυγείο… Για πόσους όμως ισχύουν τα παραπάνω; Στο 1/3 τα παραπάνω είναι λίγο – πολύ κεκτημένο, στο 1/3 διεκδίκηση – στόχος – επιθυμία και στο υπόλοιπο 1/3 όνειρο απλησίαστο και χαμένο μαζί…

Το κοινωνικό σύστημα κάθε δημοκρατίας πρέπει να έχει ως προτεραιότητα οι 3 τάσεις μεταξύ τους να μην είναι χαοτικές. Οπότε πεδίο δόξας λαμπρό για υποσχέσεις και ψηφοθηρία στο τμήμα της κοινωνίας που αγκομαχά και θα αγκομαχά…

 

Το μαρούλι