ΔΟΞΑ: ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ – ΝΕΟ ΡΟΣΤΕΡ – ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ

  • Το πρώτο φιλικό με ΠΑΟΚ Β’ εντός έδρας
  • Οριστικοποιείται το ρόστερ με σύνολο 25 παίκτες
  • Τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα
  • Στέλιος Μπλιός: Με υγεία και μαχητικότητα και φέτος

Ο κύβος ερρίφθη για τη νέα περίοδο 2025-26 για τη Δόξα, η οποία καλείται με την επάνοδό της στη Γ’ Εθνική να έχει ανταγωνιστικό ρόλο, παίζοντας και ελκυστικό ποδόσφαιρο. Το εγχείρημα έχει και ρίσκο με την υποχρεωτική παρουσία δύο 18χρονων στην 11αδα, οπότε οι νέοι θα κρίνουν και πολλά στο επίπεδο των ομάδων.

Η διαμόρφωση του έμψυχου υλικού έχει 90% πραγματοποιηθεί και απομένουν 1-2 πινελιές ακόμη.

Τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα είναι:

-Νίκος Δημόπουλος, 18 ετών, αριστερό μπακ

-Μάριος Μπάμπουρας, 21 ετών, πλάγιος επιθετικός

-Γιώργος Μπιμπισίδης, 29 ετών, στόπερ

-Νίκος Ζάντζας, 19 ετών, αμυντικός χαφ

-Ανδρέας Κιοσσές, 18 ετών, μέσος – πλάγιος επιθετικός

Οι δηλώσεις για τη νέα αρχή

Στις πρώτες του δηλώσεις ο πολύπειρος αρχηγός Αλέξης Κόντος είπε ότι είναι μια νέα αρχή για όλους και το μήνυμά του είναι πολύπλευρο τόσο προς τους τους νέους παίκτες όσο και στους φιλάθλους.

Στο ίδιο πνεύμα και ο Στέλιος Μπλιός, ο οποίος στάθηκε στη στήριξη του κόσμου, τον οποίο και ευχαρίστησε.

Από τους νέους οι Ανδρέας Κιοσσές και Ρένος Βουδουρίδης ευχήθηκαν υγεία σε όλους.

Η νεοσύστατη Κ17 του Γ.Σ. Δόξα στο πρωτάθλημα νέων της Super League 2

Σε ανακοίνωση του Γ.Σ. Δόξα αναφέρονται τα εξής:

Ο Γ.Σ. Δόξα Δράμας με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την δημιουργία ομάδας Κ17 η οποία θα αγωνιστεί στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Superleague 2.

Καταθέσαμε σχετικό αίτημα στην Ένωση Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Α2 Εθνικής Κατηγορίας η οποία συνεδρίασε στις 22/7 και έκανε αποδεκτή τη συμμετοχή της ομάδας μας Κ17 στο πρωτάθλημα της Superleague 2 αγωνιστικής περιόδου 2025 -2026.

Ενώ αναμένουμε την επίσημη ενημέρωση της διοργανώτριας αρχής σε ότι αφορά τον τρόπο διεξαγωγής θα ακολουθήσει άμεσα ενημέρωση μας αναφορικά με την δημιουργία της νέας ομάδας μας.