
Η Τομεακή Επιτροπή Δράμας του ΚΚΕ και το Παράρτημα Δράμας της ΠΕΑΕ-ΔΣΕ πραγματοποίησαν το Σάββατο 9/5/2026 στις 11 το πρωί τελετή τιμής και μνήμης αφιερωμένη στην Ημέρα της Αντιφασιστικής Νίκης των λαών, με κατάθεση στεφανιού στο μνημείο του ΔΣΕ, που βρίσκεται στο δυτικό τμήμα του Α’ Νεκροταφείου Δράμας.
Χαιρετισμό απεύθυναν ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Δράμας ΠΕΑΕΑ – ΔΣΕ Παύλος Ιμσιρίδης και η Γραμματέας της ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ Μαρία Μάλλη.
Στεφάνι κατέθεσε σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης η Ιφιγένεια Σαρόγλου το γένος Κανίδη, κόρη του Χαρίτωνα Κανίδη, εκτελεσθέντος από το Έκτακτο Στρατοδικείο Δράμας την περίοδο 1946-1952.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Η Αντιφασιστική Νίκη των Λαών απέδειξε ότι καμιά εξουσία δεν είναι άτρωτη απέναντι στις μαζικά οργανωμένες και εξοπλισμένες εργατικές-λαϊκές δυνάμεις. Αυτό είναι το πιο πολύτιμο και διαχρονικό συμπέρασμα.
Αυτό είναι που φοβάται και σήμερα η τάξη των καπιταλιστών σε κάθε χώρα, οι κυβερνήσεις και τα κόμματά τους, οι διεθνείς συμμαχίες τους. Γι’ αυτό εξαπολύουν μια βρώμικη εκστρατεία διαστρέβλωσης και αντικομμουνισμού, ταύτισης του φασισμού με τον κομμουνισμό, δηλαδή του θύτη με το θύμα. Στην πρωτοπορία αυτής της εκστρατείας βρίσκεται η σάπια ΕΕ των λόμπι και των πολέμων, που έχει ορίσει την 9η Μάη ως “ημέρα της Ευρώπης” για να “θάψει” το πραγματικό της περιεχόμενο.
Το ΚΚΕ βαδίζει στις αναμετρήσεις του αύριο πιο έμπειρο, έχοντας στη φαρέτρα του τα πολύτιμα διδάγματα της Ιστορίας. Ο μύθος της «παντοδυναμίας» των ιμπεριαλιστών, της «αιωνιότητας» των συμμαχιών τους καταρρέει καθημερινά μπροστά στα μάτια των λαών.
Με το αίμα των καλύτερων παιδιών του έχει αποδείξει την αφοσίωσή του στο δίκιο του λαού και σήμερα πορεύεται με έναν και μόνο σκοπό: Να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών, για να δικαιωθούν οι θυσίες των παλιότερων γενιών, για να εκπληρωθούν τα όνειρα και οι σύγχρονες ανάγκες του λαού και των νέων, με την εργατική – λαϊκή νίκη, τον σοσιαλισμό – κομμουνισμό».

