Ο μοναδικός Βουλευτής, ο οποίος σχολίασε αρνητικά την αλλαγή στη νομοθεσία για το οικογενειακό δίκαιο, στο πλαίσιο συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου για τη μεταφορά του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ, τον περασμένο Δεκέμβριο, ήταν ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στον Νομό Δράμας κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος. Για τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία το προηγούμενο χρονικό διάστημα τέθηκε στην ατζέντα σε πανελλαδικό επίπεδο, υπήρξαν πλήθος αναφορών ότι ήταν «φωτογραφική» και αφορούσε δικαστική διένεξη της Υπουργού Τουρισμού κ. Όλγας Κεφαλογιάννη με τον πρώην σύζυγό της για την επιμέλεια των τέκνων της.

Στο πλαίσιο της τοποθέτησής του, ο κ. Ξανθόπουλος, μεταξύ άλλων, είχε πει: «Τι είναι αυτό, κυρίες και κύριοι της πλειοψηφίας; Ποιον θέλετε να εξυπηρετήσετε κατεπειγόντως στην τελευταία συνεδρίαση, ουσιαστικά, της Εθνικής Αντιπροσωπείας; Τι είναι αυτό που σας πιέζει; Ποια είναι αυτά τα συμφέροντα που σας πιέζουν και βάζετε μία παντελώς άσχετη διάταξη που μεταρρυθμίζει μία διάταξη οικογενειακού δικαίου που έχει σχέση με τη γονική μέριμνα σε ένα παντελώς άσχετο νομοσχέδιο; Πόσο παραπάνω θα βιάσετε την κοινή λογική και την κοινοβουλευτική διαδικασία; Και γιατί το κάνετε αυτό και δεν παίρνετε την πολιτική ευθύνη να πείτε, θέλω να τα μεταρρυθμίσω προς αυτή την κατεύθυνση, να το εισηγηθείτε και να το συζητήσουμε; Έρχεται στο Υπουργείο Δικαιοσύνης στις αρχές του χρόνου νομοσχέδιο που έχει σχέση με τις διαθήκες, να το βάλετε εκεί να είναι σχετικό με τη συζήτηση και να κουβεντιάσουμε. Τι σχέση έχει το άρθρο 109 με τη συζήτηση που διεξάγεται στο Κοινοβούλιο; Και πάλι ποιους θέλετε να εξυπηρετήσετε;».

Μάλιστα, ο κ. Ξανθόπουλος είχε καταψηφίσει το συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου, ενώ οι υπόλοιποι συνάδελφοί του από τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ είχαν ψηφίσει «παρών». Λόγω όσων είχε αναφέρει ο κ. Ξανθόπουλος σε εκείνη τη συνεδρίαση, τις τελευταίες ημέρες κλήθηκε σε αρκετά Μ.Μ.Ε. για να τοποθετηθεί. Μεταξύ άλλων, προσκλήθηκε στην εκπομπή «Ημερολόγιο» του Παύλου Τσίμα στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, καθώς και στην τηλεοπτική εκπομπή του Πέτρου Κουσουλού «Αποκαλύψεις» στον ΑΝΤ1.

 

Το μπιζέλι

 

 

Ο προηγούμενος ρόλος του νυν Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας κ. Στέλιου Γασπαράκη φαίνεται ότι τον ακολουθεί ακόμη… Κι αυτό γιατί στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας, όταν ήρθε η ώρα για να ληφθούν οι παρουσίες των Δημοτικών Συμβούλων, ο Πρόεδρος είπε: «Θα εκφωνήσω τα ονόματα για να πάρουμε αναφορά», προκαλώντας όπως είναι λογικό πολλά χαμόγελα. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Γασπαράκης είναι Υποστράτηγος ε.α. με πολυετή θητεία στις Ένοπλες Δυνάμεις, έχοντας διατελέσει, μεταξύ άλλων, Διοικητής στην Ε’ Μοίρα Καταδρομών στη Δράμα. Εύλογα δηλαδή η διαδικασία της αναφοράς από το στρατιωτικό παρελθόν ήρθε και μπλέχτηκε με το αυτοδιοικητικό παρόν και τις παρουσίες…

 

Το κολοκυθάκι

 

 

Τα κόμματα, τα χρώματα και ανάμεσά τους οι όποιες προσωπικές φιλοδοξίες είναι σε εκκίνηση 12 μηνών για τις εθνικές κάλπες του 2027. Όλα αυτά είναι κατανοητά και σεβαστά και το ερώτημα για τους ψηφοφόρους του Νομού Δράμας είναι διαχρονικό: Πού πάει αυτός ο τόπος;

Οι όποιες απαντήσεις είναι από αόριστες έως σε παραπομπές με ναι μεν, αλλά. Θα ψηφίσουμε το 2027 και ακόμη δεν έχουμε ιεραρχήσει τις διεκδικήσεις μας, αφού οι περισσότεροι από εμάς παίρνουμε θέση στις προσωπικές αιτιάσεις και φιλοδοξίες των εκάστοτε υποψηφίων.

Τι κι αν εδώ και 30-40 χρόνια π.χ. το Δράμα – Αμφίπολη και το «γιοφύρι» του Φαλακρού είναι –και θα είναι- μια ακόμη διεκδίκηση…

 

Το λάχανο