Σε ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Ο Ιατρικός Σύλλογος Δράμας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες για την απόφαση της Περιφέρειας να προχωρήσει σε οικονομική ενίσχυση των ιατρών που θα ενταχθούν στο προσωπικό των άγονων νοσοκομείων της περιοχής μας.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι ιατροί στις απομακρυσμένες και υποστελεχωμένες δομές υγείας, ενώ ταυτόχρονα συνιστά ένα ουσιαστικό κίνητρο για την προσέλκυση και την παραμονή ιατρικού προσωπικού σε περιοχές με αυξημένες ανάγκες.

Η στήριξη του ιατρικού δυναμικού συμβάλλει καθοριστικά στη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των πολιτών σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και ενισχύει τη συνοχή και τη βιωσιμότητα του δημόσιου συστήματος υγείας στην Περιφέρειά μας.

Η απόφαση αυτή αποτελεί επισφράγισμα της συνεργασίας μας, και συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της δημόσιας υγείας και στην αναβάθμιση των συνθηκών άσκησης του ιατρικού λειτουργήματος στην Περιφέρειά μας.

 

Με εκτίμηση

Ο Ιατρικός Σύλλογος Δράμας

Η Πρόεδρος

Όλγα Βασιλείου

Πυρηνικός

Ο Γεν. Γραμματέας

Χρήστος Μπακόπουλος

Καρδιολόγος