
Το Σάββατο 30 Αυγούστου ήταν η τελευταία ημέρα λειτουργίας της Αγοράς Παραγωγών στο πάρκινγκ του Διοικητηρίου για το 2025 καθώς ολοκληρώθηκε το χρονικό διάστημα που είχε λάβει άδεια λειτουργίας. Υπενθυμίζεται ότι μετά από ενέργειες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η Αγορά Παραγωγών έλαβε άδεια για να λειτουργήσει ως θεματική αγορά για 3 μήνες με δυνατότητας παράτασης για άλλους 3. Λόγω διαφόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών και προσφυγών, τελικά η Αγορά Παραγωγών λειτούργησε εντέλει μόνο για περίπου δυόμιση μήνες. Πάντως, ήδη έχει εκφραστεί η βούληση από την πλευρά του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη να πραγματοποιηθεί η διαδικασία και το 2026, ώστε η Αγορά Παραγωγών να λάβει άδεια λειτουργίας για ένα εξάμηνο. Είναι άλλωστε μια αγορά που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών, οι οποίοι την προτιμούν για να προμηθευτούν ποιοτικά αγροτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές.
Το μπιζέλι
Αν και το κάλεσμα να έγινε μέσω διαδικτύου και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς μεγάλο χρονικό περιθώριο, εντούτοις πλήθος πολιτών συγκεντρώθηκε στην κεντρική πλατεία της Δράμας, το απόγευμα του Σαββάτου 7 Σεπτεμβρίου. Το σχετικό κάλεσμα έγινε από τον Σύλλογο Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών και με αφορμή το αιφνιδιαστικό -όπως υποστηρίζουν οι συγγενείς- κλείσιμο της δικογραφίας για την υπόθεση των Τεμπών. Ανάλογες συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Το κολοκυθάκι
Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ, αποτελούμενο από τους Βουλευτές κ. Ελένη Βατσίνα, κ. Παναγιώτη Δουδωνή και κ. Μανόλη Χνάρη, καθώς και το μέλος του Πολιτικού Κέντρου κ. Θανάση Γλαβινα θα επισκεφτεί τον Νομό Δράμας σήμερα Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025. Η επίσκεψη πραγματοποιείται στο πλαίσιο της παρουσίας του Προέδρου του κόμματος κ. Νίκου Ανδρουλάκη στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το προσεχές Σαββατοκύριακο, 13 και 14 Σεπτεμβρίου.
Το πεπόνι
Ήταν πραγματικά πρωτόγνωρη η επίσκεψη στον Νομό Δράμας 6 κυβερνητικών στελεχών (3 Υπουργών, 1 Αν. Υπουργού, 1 Υφυπουργού και 1 Γ.Γ.) μέσα σε χρονικό διάστημα μόλις 3 ημερών. Και όμως συνέβη, από τις 3 έως τις 5 Σεπτεμβρίου 2025, με τις επισκέψεις να γίνονται στο πλαίσιο της παρουσίας του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, στη Δ.Ε.Θ. Μάλιστα, το πιο εντυπωσιακό γεγονός ήταν η επίσκεψη 2 Υπουργών την ίδια ημέρα στη Δράμα, χωρίς όμως να συναντηθούν μεταξύ τους, καθώς ο καθένας ακολούθησε το δικό του πρόγραμμα.
Το λαχανάκι Βρυξελλών
Πάντως η επίσκεψη Υπουργών στον Νομό Δράμας δεν συμπεριελάμβανε παρουσία στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, την Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025, καθώς κανένα κυβερνητικό στέλεχος δεν παρευρέθηκε. Βέβαια, υπάρχει και η… δεύτερη ευκαιρία της τελετής λήξης, την προσεχή Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου, όπου μπορεί να υπάρξει η παρουσία κάποιου εκπροσώπου του Υπουργείου Πολιτισμού.
Το σκόρδο
Το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του Μουσείου Φωτογραφικών Μηχανών στον πολυχώρο της ΑΜΚΕ «ΚΥΚΛΩΨ» στην Αγία Βαρβάρα.
Όπως αναφέρει η δημοσιογράφος κ. Μαργαρίτα Πουρνάρα, στη στήλη της «Αθηναϊκά Plus» στην «Καθημερινή», θα αποτελέσει στέγη για τη μεγάλη συλλογή φωτογραφικών μηχανών του Άρη Θεοδωρίδη, ο οποίος την εμπλουτίζει με αγορές από διεθνείς δημοπρασίες. Αριθμεί περίπου 3.000 αποκτήματα, κάποια εκ των οποίων εξαιρετικά πολύτιμα και σπάνια. Μάλιστα, έχει δημιουργηθεί και ένα φωτογραφικό στούντιο της παλιάς εποχής, για να καταλάβουν οι επισκέπτες πώς έκανε ο φωτογράφος τη δουλειά του.
Το κρεμμύδι
Η φετινή ΔΕΘ των 1,76 δις πάει σε δημοσκόπηση και βλέπουμε αν θα πάμε σε ΔΕΘ 2 την άνοιξη στους επιχειρηματίες. Η περίοδος των μνημονίων της κοινωνίας είναι μια παράμετρος στην πλατφόρμα με βάση τη διαχρονική πελατεία και τώρα μπήκαμε στις όποιες διορθώσεις των παγιωμένων στρεβλώσεων.
Η υπερφορολόγηση, η ακρίβεια και η φοροδιαφυγή είναι ριζωμένες εδώ και δεκαετίες και η όποια θεραπεία είναι πρόσκαιρη των φαινομένων και όχι της παθογένειας.
Ο αρακάς

