
Ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας για τη λογοδοσία της Δημοτικής Αρχής, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 8 Οκτωβρίου 2025, αφορούσε το ΚΙΧΝΕ και το ενδεχόμενο αξιοποίησής του από τον Δήμο Δράμας. Πρόκειται για χώρο που λειτουργούσε ως στρατιωτικό νοσοκομείο μέχρι το 2000 και κατά καιρούς υπάρχου διάφορες συζητήσεις για αξιοποίησή του, αν και περισσότερο έχει απασχολήσει για τη φθορά που έχει υποστεί και τις ενέργειες που είχαν απαιτηθεί στο παρελθόν για τον καθαρισμό από την πυκνή βλάστηση.
Το σχετικό ερώτημα για τυχόν αξιοποίηση του ΚΙΧΝΕ τέθηκε από τον Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης «Project για τη Δράμα» κ. Δημήτρη Ιωαννίδη και απαντήσεις δόθηκαν από τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Παπαδόπουλος.
Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος το εν λόγω κτίριο στερείται στατικής επάρκειας και ότι ο ίδιος σε συζητήσεις που έχει με τις αρμόδιες υπηρεσίες του στρατού, έθεσε το συγκεκριμένο ζήτημα, χωρίς όμως να λάβει απάντηση. Ακόμη, επεσήμανε ότι χρειάζονται πολλά χρήματα για να αξιοποιηθεί και πρόσθεσε ότι αν το έπαιρνε ο Δήμος, αυτό θα μπορούσε να αφορά μόνο μία χρήση, χωρίς όμως να επεκταθεί και να αναφέρει λεπτομέρειες.
Από εκεί και πέρα, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε και στους ευεργέτες, επισημαίνοντας ότι δεν γίνεται να τους ζητούνται συνεχώς νέα πράγματα, όταν μάλιστα έχουν αναλάβει την υλοποίηση σημαντικών παρεμβάσεων.
Το μπιζέλι
Χωρίς τη λήψη αποφάσεων για την πορεία της παράταξης, πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του «Project για τη Δράμα», την Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου Δράμας. Υπήρξε βέβαια συζήτηση και τέθηκαν επί τάπητος διάφορες απόψεις, με δεδομένο πάντως ότι μέχρι τη λήξη της τρέχουσας η θητείας, το «Project» θα παραμείνει ενεργό, ασκώντας αντιπολίτευση και προτείνοντας λύσεις, σεβόμενο τη βούληση των Δραμινών πολιτών.
Από εκεί και πέρα, η παράταξη θα κληθεί να λάβει αποφάσεις για τις επόμενες δημοτικές εκλογές, επιλέγοντας είτε την αυτόνομη πορεία είτε τη συνεργασία με άλλες δυνάμεις. Βέβαια, ακόμη είναι πολύ νωρίς για τέτοιου είδους αποφάσεις, καθώς η κατάσταση είναι εντελώς ρευστή, ενώ επιπλέον έχει προαναγγελθεί και η αλλαγή του εκλογικού συστήματος.
Πάντως, μπορεί να υπάρχουν διάφορα σενάρια περί νέων σχηματισμών, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό, χωρίς βέβαια να αποκλείεται η δημιουργία νέων παρατάξεων, οι οποίες ουσιαστικά θα καλύψουν κενά που δημιουργούνται από την ολοκλήρωση του κύκλου νυν παρατάξεων.
Το κολοκυθάκι
Η επιστροφή του Βουλευτή κ. Δημήτρη Κυριαζίδη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας διαφοροποιεί εκ νέου το πρωτόκολλο εθιμοτυπίας σε τοπικό επίπεδο, καθώς δικαιωματικά πλέον θα είναι ο πρώτος Βουλευτής, ως μέλος της πρώτης σε δύναμη Κοινοβουλευτική Ομάδα. Έτσι πλέον η σειρά των τοπικών Βουλευτών είναι: Δημήτρης Κυριαζίδης – Αναστάσιος Νικολαΐδης – Θεόφιλος Ξανθόπουλος.
Πάντως, ακόμη και την περίοδο που ήταν Ανεξάρτητος, ο κ. Κυριαζίδης, εκτός από τις επετείους και τις εθνικές εορτές που το πρωτόκολλο ήταν αυστηρό, αντιμετωπίζονταν ως Βουλευτής του κυβερνόντος κόμματος, καθώς παρά τη διαγραφή του, ήταν εμφανές ότι δεν είχε έρθει σε ρήξη με τη Νέα Δημοκρατία και συνέχιζε να λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που δεν είχε βρεθεί ούτε στιγμή απέναντι στο κόμμα με το οποίο είχε εκλεγεί.
Το πεπόνι
Το 2026 είναι η χρονιά που νοικοκυριά, κόμματα και σχηματισμοί θα πάρουν αποφάσεις με τα δικά τους κριτήρια. Ένα ποσοστό, κοντά στο 30%, είναι ήδη τοποθετημένο κοντά στη Ν.Δ., ενώ το υπόλοιπο 70% είναι πολυδιασπασμένο με όλες τις τάσεις του πολιτικού φάσματος να αναζητούν πόντους.
Το βέβαιο για το 207 είναι ότι μονοκομματική κυβέρνηση δύσκολα θα προκύψει…
Το λάχανο

