Οι αναλυτές της αγοράς αναμένουν τους επόμενους μήνες ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για τα υβριδικά μοντέλα

Στροφή προς τα υβριδικά μοντέλα κάνει η ελληνική αγορά, γυρνώντας παράλληλα την πλάτη στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τον Μάιο ένα στα τέσσερα οχήματα ήταν υβριδικό, με την κατηγορία να γνωρίζει σημαντική αύξηση κατά 5,4% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι αναλυτές της αγοράς αναμένουν τους επόμενους μήνες ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για τα υβριδικά μοντέλα.

Η άνοδος των πωλήσεων στα υβριδικά αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, όπου το συνολικό μερίδιο είναι 27,3%. Όσον αφορά τη βενζίνη, παρέμεινε κυρίαρχο καύσιμο για το 51,8% των επιλογών τον Μάιο, όταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο το ποσοστό ήταν 54,5%.

Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, από την άλλη, είχαν μερίδιο αγοράς τον Μάιο 13,4% γνωρίζοντας περαιτέρω μείωση κατά 3,6%. Αύξηση (+1,2%) γνώρισαν και τα ηλεκτρικά οχήματα (ΒEV-PHEV), καταλαμβάνοντας συνολικά μερίδιο αγοράς 6,3% από το 5,1% που ήταν τον προηγούμενο Μάιο.

Συνολικά πτωτικά κινήθηκαν επίσης και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο τη βενζίνη (-2,7%), το πετρέλαιο (-3,6%) και το φυσικό αέριο (-0,5%). Αντίθετα, οριακά αυξημένες ήταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων διπλού καυσίμου (+0,2%), με την κατηγορία να καταλαμβάνει ποσοστό 2% των συνολικών πωλήσεων.

Η αγαπημένη κατηγορία αυτοκινήτων για τους Έλληνες για άλλον έναν μήνα παρέμεινε η «Β», δηλαδή της κατηγορίας πόλης, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 20,7%, δείχνοντας τις τάσεις των οδηγών να έχουν ένα μικρό, ευέλικτο και ψηλό αυτοκίνητο για να μπορούν να κάνουν παράλληλα και εξορμήσεις εκτός πόλης. Ακολούθησε η κατηγορία «C», η οποία κατέλαβε συνολικά το 32,3%, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 21,1%.

Τέλος, στο τρίτο σκαλί των πωλήσεων παρέμεινε η κατηγορία «Α», με το συνολικό μερίδιο να αγγίζει το 14,1%. Σε αυτήν τη μικρή κατηγορία τα SUV καταλαμβάνουν μόλις το 1%.

 

Πηγή: newmoney.gr