ΑΡΘΡΟ

Της Τόλης Καραγιαννίδου – Τσολπίδου

Συνταξιούχου τραπεζικής υπαλλήλου πρώην Α.Τ.Ε.

 

Μετά από αυτήν την έκφραση ακολουθεί συνήθως… αλλιώς θα σε κάνω να φτύσεις αίμα… Σκασμός – σκάζω = θάνατος από ασφυξία.

Λυπηρό και ανήθικο να ακούγεται και να γράφεται τέτοια έκφραση από στόμα που είναι κατά κάποιο τρόπο δημόσιο πρόσωπο, είτε ανήκει σε σύλλογο, είτε είναι συνδικαλιστής/στρια, είτε είναι πολιτικός, είτε διευθυντής/τρια, είτε ο,τιδήποτε…

Οι νόμοι γίνονται από την κάθε Κυβέρνηση όταν κυβερνάει, όπως π.χ. ο νόμος Μένιου Κουτσόγιωργα, Υπουργού Δικαιοσύνης επί Πα.Σο.Κ. Ν. 1320/5-11-1983 για πρόσληψη στον δημόσιο τομέα με επιλογή. Και κάποιοι επιλέχθηκαν και εργάστηκαν κι ούτε γι’ αυτό πρέπει να τους βρει… θάνατος από ασφυξία (σκασμός).

Τέτοια χαιρεκακία! Καθυστερημένη μάλιστα…

Με την ευκαιρία ας θυμηθούμε κάποιους νόμους Υπουργών που πήραν το όνομά τους, αφού εισηγήθηκαν και εφαρμόστηκαν (κυρίως αφορά Υπουργούς Παιδείας):

Νόμος Πεπονή, Πα.Σο.Κ., πολλές φορές Υπουργός, 1994, χάρις στον οποίο ιδρύθηκε το ΑΣΕΠ

Νόμος Γιαννάκου, Ν.Δ., 2007. Ήταν για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και 4 φορές έγινε άρση του νόμου.

Νόμος Διαμαντοπούλου, Πα.Σο.Κ., 2012, «ψαλίδι» στις μεταγραφές φοιτητών και τυπικά νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ.

Νόμος Αρβανιτόπουλου, Ν.Δ., 2013. Τροπολογίες για την ανώτατη εκπαίδευση και κατάργηση της θητείας των Πρυτάνεων. Ακολούθησε 3μηνο κλείσιμο των Πανεπιστημίων. Ο Υπουργός βρέθηκε αντιμέτωπος με τα αποτελέσματα των ρουσφετιών του (iefimerida).

Νόμος Γαβρόγλου, ΣΥΡΙΖΑ, 2017. Μια νέα σελίδα στην δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πειραματικά σχολεία με βασικό στόχο πλήρη στοίχιση όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Χορήγηση πτυχίων 2ετούς κύκλου σπουδών και θεσμοθέτηση διδάκτρων στα Μεταπτυχιακά. Έγινε από το κράτος μείωση της χρηματοδότησης με σχέδιο ΑΘΗΝΑ, μείωση εισακτέων, μείωση διδακτικού προσωπικού. Απαράδεκτα για την Παιδεία φαινόμενα.

Νόμος Φίλη, ΣΥΡΙΖΑ, 2017. Απαγόρευσε απόπειρα αξιολόγησης σε ιδιωτικά σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούνται από τους Σχολικούς Συμβούλους Ειδικότητας.

Νόμος Κεραμέως, Ν.Δ., 2020. Μετάδοση μαθήματος με κάμερες. Μάλιστα πέρασε την τροπολογία για τις κάμερες και το Μεταναστευτικό στην «αναμπουμπούλα» της πανδημίας ως μια «αθώα πρωτοβουλία», ενώ ξοδεύτηκαν υπέρογκα ποσά τηλεδιδασκαλίας!

Σοβαρές οι επιπτώσεις και σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί κάθετοι και αντίθετοι με την χρήση καμερών στις αίθουσες. Σε κανάλι της πόλης μας συνδικαλιστής καθηγητής είπε: «Το επόμενο βήμα σε αξιολόγηση εκπαιδευτικών πρέπει να ξεκινήσει από ψηλά, από τα Υπουργεία και τα μέσα που μας διαθέτουν για τη διδασκαλία που είναι πενιχρά. Στόχος είναι κάθε μέρα μαθήματα να τρέχουν για να καλυφθεί η ύλη και μάλιστα ας υπάρχουν και απόντες μαθητές. Η εκμάθησή τους; Δυσανάλογη η ενέργεια αυτή».

Η κ. Κεραμέως ποντάρει σε ανάδειξη της προσωπικής της επιτυχίας, στο χτίσιμο της προσωπικής της πολιτικής καριέρας, πολύ περισσότερο από όσο ποντάρει συλλογικά στην επιτυχία της Κυβέρνησης. Το προφίλ της είναι της σκληρής, ικανής να υλοποιήσει κάθε στόχο, χωρίς να ερωτώνται μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές – γονείς (in.gr).

Είμαστε αντιμέτωποι με μια από τις χειρότερες μεταρρυθμίσεις για την Παιδεία με πρωτοβουλίες από ενάρξεως της ιστορίας του εκπαιδευτικού συστήματος (in.gr).

Ο φόβος πρέπει να ελέγχει την γνώση; Μια αξιολόγηση στα σχολεία, χωρίς ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης! (συνδικ. καθηγ.).

Δυστυχώς στην Παιδεία γίνονται εδώ και χρόνια «πειράματα» χωρίς να υπάρχει όφελος για τους μαθητές.