Τρία ασημένια μετάλλια και παρουσίες στις 8αδες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παγκορασίδων κατέγραψε ο ΣΕΡΓ Ρυθμική Γυμναστική.

Σε σχετική ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρονται τα εξής:

Θερμά συγχαρητήρια στις αθλήτριες μας για την εξαιρετική εμφάνιση τους στην Τελική Φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παγκορασίδων που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 20-21 Ιουνίου 2026

Η ομάδα μας πραγματοποίησε μια σπουδαία παρουσία, κατακτώντας 3 ασημένια μετάλλια και πετυχαίνοντας πολλές σημαντικές διακρίσεις και θέσεις μέσα στις πολυπόθητες 8άδες!

Οι αθλήτριες μας σύμφωνα με την ημέρα που αγωνίστηκαν:

Χαραλαμπίδου Αικατερίνη 2016C

2η θέση Σύνθετο Ατομικό

2η θέση Μπάλα

2η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα

Μαυροειδή Λυδία 2017Β

5η θέση Σχοινάκι

9η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα

Αθανασιάδου Σοφία

14η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα

10η θέση Μπάλα

Ακολούθησαν οι αθλήτριες της κατηγορίας 2016Α:

Σιδέρη Ίρις

12η θέση Στεφάνι

14η θέση Ελεύθερο Πρόγραμμα

Παππά Ελευθερία

18η θέση Στεφάνι

14η θέση Μπάλα

Τέζα Ζωή 2016Β

6η θέση Σχοινάκι

Τσελεπίδου Μαρία

11η θέση Μπάλα

11η θέση στεφάνι

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις αθλήτριες για την προσπάθεια, την αγωνιστικότητα και το ήθος που επέδειξαν μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Θερμά συγχαρητήρια και στις προπονήτριες μας για την αδιάκοπη δουλειά, την υπομονή και την καθοδήγησή τους.

Είμαστε περήφανοι για όλες σας!

Συνεχίζουμε την επόμενη εβδομάδα με το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Κορασίδων Βορείου Ελλάδος Ανσάμπλ, ολοκληρώνοντας την αγωνιστική σεζόν.