Την Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2025, στις 20:00, το ΥΜΑΘ διοργανώνει ειδική εκδήλωση στο γνωστό εστιατόριο «Garcon» (Λ. Νίκης και Αγίας Σοφίας γωνία), στη Θεσσαλονίκη, για να τιμήσει τη μνήμη της τραγουδίστριας της Νίκης Σοφίας Βέμπο, η οποία ξεκίνησε την πορεία της στο τραγούδι από τη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, πρωτοτραγούδησε στο κέντρο «ΑΣΤΟΡΙΑ Β», το οποίο βρισκόταν σε αυτό το κτίριο και στον χώρο όπου σήμερα λειτουργεί το εστιατόριο «Garcon».

Για την σπουδαία Ελληνίδα θα μιλήσει ο Υφυπουργός Εσωτερικών με αρμοδιότητα τη Μακεδονία-Θράκη κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας ο οποίος υπήρξε στενός φίλος του ζεύγους Βέμπο – Τραϊφόρου.

Μεγάλες επιτυχίες της μοναδικής Σοφίας Βέμπο θα ερμηνεύσουν η ηθοποιός Μελίνα Μποτέλλη και η πιανίστα Γιάννα Λύκοβα.

Τρίτη 28 Οκτώβριου 2025, στις 20.00.

Garcon, Λεωφόρος Νίκης και Αγίας Σοφίας, Θεσσαλονίκη

Είσοδος ελεύθερη.