Σε ανακοίνωση της ΝΙΚΗΣ Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Σε κλίμα σεβασμού, αλληλοκατανόησης και ειλικρινούς διαλόγου πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη κλιμακίου της ΝΙΚΗΣ Δράμας στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο. Το κλιμάκιο αποτελούνταν από τον Πρόεδρο της Τοπικής Οργάνωσης κ. Σάββα Παυλίδη, τον Υπεύθυνο Επικοινωνίας, ιατρό κ. Ανδρέα Ξάνθη, τον απόστρατο κ. Δημήτρη Χατζηδημητριάδη και τον ιατρό κ. Κωνσταντίνο Ζάγκα. Κατά τη συνάντηση, ενημέρωσαν τον Σεβασμιώτατο για τις δράσεις της ΝΙΚΗΣ στη Δράμα, καθώς και για τα πρόσφατα εγκαίνια του νέου γραφείου της παράταξης στην πόλη. Η αντιπροσωπεία ζήτησε και έλαβε την ευχή του Ποιμενάρχη για τον ειρηνικό αγώνα της ΝΙΚΗΣ προς μια καλύτερη Πατρίδα, θεμελιωμένη στην πίστη, στα ιδανικά του Έθνους και στην ιστορική μας συνέχεια.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, συζητήθηκαν επίσης πρωτοβουλίες που πρόκειται να αναλάβει η ΝΙΚΗ στη Βουλή σχετικά με την ανάδειξη και προστασία των βυζαντινών ναών και μνημείων της Μητρόπολης Δράμας, καθώς και οι θέσεις της παράταξης πάνω σε κρίσιμα ζητήματα όπως ο Προσωπικός Αριθμός (Π.Α.), η Παιδεία, η Εθνική Άμυνα και η Υγεία των πολιτών, ιδιαίτερα στην ακριτική και μαρτυρική περιοχή της Δράμας.

Η ΝΙΚΗ Δράμας ευχαριστεί θερμά τον Σεβασμιώτατο για τη θερμή υποδοχή και τις πατρικές του ευχές, που αποτελούν πηγή έμπνευσης και ευθύνης για τη συνέχιση του έργου της με πίστη, ήθος και προσήλωση στο κοινό καλό.