ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΟΝ ΣΤ. ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ Θ. ΓΛΑΒΙΝΑ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Εκδήλωση με θέμα «Η εναλλακτική – προοδευτική πρόταση διακυβέρνησης» διοργάνωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Δράμας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, το απόγευμα της Παρασκευής 20 Φεβρουαρίου 2026, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου Δράμας.

Στην εκδήλωση, η οποία ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο διεξαγωγής του προσυνεδριακού διαλόγου του κόμματος, μίλησαν ο κ. Στέφανος Παραστατίδης, Βουλευτής Νομού Κιλκίς και μέλος Οργανωτικής Γραμματείας Κ.Ο.Ε.Σ., και ο κ. Θανάσης Γλαβίνας, μέλος Οργανωτικής Γραμματείας Κ.Ο.Ε.Σ. Παρευρέθηκαν ο Βουλευτής του Νομού Δράμας κ. Αναστάσιος Νικολαΐδης, τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, καθώς και μέλη και φίλοι του κόμματος.

Μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε. ο Βουλευτής κ. Νικολαΐδης καλωσόρισε και ευχαρίστησε τους κ.κ. Παραστατίδη και Γλαβίνα για την παρουσία τους στη Δράμα. Όπως είπε, «είμαστε εδώ για να συζητήσουμε με τους πολίτες, γιατί το ΠΑΣΟΚ είναι με τους πολίτες, για τους πολίτες. Διάλογος για τα μεγάλα προβλήματα που απασχολούν την περιφέρειά μας, για να μπορέσουμε να βγάλουμε το περιφερειακό πρόγραμμα σε συζήτηση σε κάθε Νομό για την επόμενη ημέρα διακυβέρνησης της Ελλάδας από το ΠΑΣΟΚ. Αυτός είναι ο σκοπός μας, αυτός είναι ο αγώνας μας. Μέσα στην κοινωνία, συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο. Γιατί στόχος όλων των Ελλήνων πλέον είναι να πέσει η κυβέρνηση της Ν.Δ. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο».

«Συνέδριο ορόσημο για τον προοδευτικό χώρο»

Ο κ. Παραστατίδης στις δηλώσεις του ανέφερε: «Βρισκόμαστε σε μια τελευταία στροφή της εσωκομματικής διαδικασίας για το συνέδριο που θα γίνει από 27 έως 29 Μαρτίου. Ένα συνέδριο ορόσημο για τον προοδευτικό χώρο. Το ΠΑΣΟΚ έχει και πρέπει να παίξει έναν κεντρικό ρόλο τους επόμενους μήνες. Άρα το συνέδριο για εμάς είναι μια αφετηρία, στην οποία θα κατατεθούν απόψεις, θα υπάρξει η σύνθεση όλων αυτών των απόψεων και θα υπάρξει μια νέα αφετηρία ως τις εθνικές εκλογές. Βρισκόμαστε εδώ για να συζητήσουμε προσυνεδριακά. Όλη αυτή η συζήτηση καταλήγει στο συνέδριο και μετά το συνέδριο ενωμένοι και δυνατοί διεκδικούμε αυτά τα οποία οφείλουμε και έχουμε ευθύνη απέναντι στον Ελληνικό λαό ως ΠΑΣΟΚ».

Ακόμη, ο κ. Παραστατίδης επεσήμανε: «Είναι δύσκολος ο δρόμος και πάντα θα είναι δύσκολος. Το ΠΑΣΟΚ, όμως, έχει μια μεγάλη ευθύνη. Έχει μάθει στα δύσκολα. Τα έχει καταφέρει. Έχει σταθεί όρθιο στα δύσκολα, στα χρόνια ειδικά της κρίσης. Ανακάμπτει τώρα πια και νομίζω ότι αποτελεί τη μόνη σοβαρή πολιτική εναλλακτική για τη διακυβέρνηση αυτού του τόπου, με όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται και τις προϋποθέσεις».

Σχετικά με τις δημοσκοπήσεις, σημείωσε: «Συνήθως οι αλλαγές έρχονται μέσα από εκλογικές διαδικασίες. Ο κόσμος δεν μετακινείται από τη μια στιγμή στην άλλη, από το ένα κόμμα στο άλλο. Μπαίνει σε μια γκρίζα ζώνη. Αν δείτε τις δημοσκοπήσεις, θα δείτε ότι είναι πρωτοφανής αυτή η γκρίζα ζώνη. Δηλαδή υπάρχει ένας κόσμος, ο οποίος σκέφτεται τι επιλογή θα κάνει. Και είναι πολύ μεγάλο ποσοστό αυτό. Αυτό θα αποτυπωθεί στις εκλογές. Σας θυμίζω ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια, στα χρόνια της κρίσης που είχαμε μεγάλες αλλαγές, δεν τις έδειχναν οι δημοσκοπήσεις. Εμείς θεωρούμε ότι είμαστε και μπορούμε να είμαστε η επιλογή για τους πολίτες, οι οποίοι σκέφτονται έναν τόπο, ο οποίος και σταθερότητα να έχει και προοπτική και στοιχεία αλλαγής. Να αλλάξουμε δηλαδή προς το καλύτερο».

«Η πολιτική αλλαγή περνάει μέσα από την ήττα της ΝΔ»

Ο κ. Γλαβίνας, μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ανέφερε: «Το συνέδριό μας πράγματι είναι μια αφετηρία και ένας ενδιάμεσος σταθμός στη μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε ενόψει των εθνικών εκλογών να υπάρχει στη χώρα εναλλακτική πολιτική πρόταση. Δεν είναι συμβατό, δεν είναι λογικό να υπάρχει ένα κόμμα, το οποίο πιστεύει ότι ή αυτό θα κυβερνήσει ή το χάος. Απέναντι σε αυτήν την ανελέητη προσπάθεια να επιβεβαιωθεί ότι δεν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική πρόταση, δίνουμε μια μεγάλη μάχη.

Η συνεδρίαση στη Δράμα και ταυτόχρονα σε εκατοντάδες πόλεις σε όλη τη χώρα που διεξάγεται ο προσυνεδριακός διάλογος με πολύ μεγάλη συμμετοχή των πολιτών αποδεικνύει ότι το ΠΑΣΟΚ και μπορεί να δημιουργήσει τις πολιτικές συνθήκες, ώστε να υπάρχει εναλλακτική, να βρει τις θέσεις σε διαβούλευση με την κοινωνία, αλλά να παρουσιάσει και οργανωτική δομή, δηλαδή πρόγραμμα, σχέδιο, ηγεσία, στελέχη, τα οποία είναι ικανά να κυβερνήσουν τη χώρα την επόμενη μέρα. Αυτή τη μάχη δίνουμε απέναντι σε ένα αδηφάγο σύστημα που προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποδομήσει την προσπάθεια που κάνουμε στο ΠΑΣΟΚ».

Ο κ. Γλαβίνας υπογράμμισε ότι «ανεξαρτήτως του χρόνου των εκλογών, εμείς δίνουμε μάχη καθημερινά σε όλη τη χώρα να βοηθήσουμε να υπάρχει εναλλακτική» και πρόσθεσε: «Στόχος μας είναι να κερδίσουμε τη ΝΔ και η πολιτική αλλαγή περνάει μέσα από την ήττα της ΝΔ. Το σημαντικό είναι να είναι την επόμενη ημέρα η ΝΔ στην αντιπολίτευση. Και αυτό μπορεί να το πετύχει μόνο το ΠΑΣΟΚ».

Για το ζήτημα των συνεργασιών, επεσήμανε: «Συνεργαζόμαστε, μιλάμε με τα άλλα κόμματα στο κοινοβούλιο, καταθέτουμε κοινές προτάσεις. Έχουμε ανοίξει ένα διάλογο. Θα τους καλέσουμε και στο συνέδριο. Από εκεί και πέρα, χωρίς να ξέρουμε ποιο θα είναι το πολιτικό τοπίο μετά τις εκλογές, δεν μπορούμε να προοικονομήσουμε κάτι. Όλα θα τα αποφασίσει ο Ελληνικός λαός και την επόμενη ημέρα, με βάση το πρόγραμμά μας, θα αποφασίσουμε με ποια κόμματα και αν υπάρχουν αυτά τα κόμματα, με τα οποία μπορούμε να έχουμε συνεργασία».