ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΡΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

«Εκείνο το οποίο πρέπει να κάνουμε αυτή τη χρονιά, είναι να προετοιμάζουμε την κυβέρνηση και το κόμμα για να κυβερνήσει άλλα τέσσερα χρόνια»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2026, σε καφέ στο κέντρο της πόλης, η εκδήλωση κοπής βασιλόπιτας της Δ.Ε.Ε.Π. Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, καθώς και των ΔΗΜ.Τ.Ο. του Νομού Δράμας. Καλεσμένος και κεντρικός ομιλητής ήταν ο Υφυπουργός Υγείας κ. Δημήτρης Βαρτζόπουλος, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο Βουλευτής του Νομού Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης.

Παρευρέθηκαν οι Δήμαρχοι Προσοτσάνης κ. Θόδωρος Αθανασιάδης, Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου και Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης. Τον Δήμο Δράμας, λόγω της απουσίας του Δημάρχου κ. Γιώργου Παπαδόπουλου στο εξωτερικό, εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος κ. Παντελής Κρανάς, ενώ τον Δήμο Δοξάτου ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ισαάκ Κοσμίδης. Εκ μέρους της Περιφέρειας παρέστη ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Αργύρης Πατακάκης. Ακόμη, το «παρών» έδωσαν νυν και πρώην στελέχη του κόμματος, εκπρόσωποι φορέων και φυσικά μέλη και φίλοι της Νέας Δημοκρατίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τυχερός της βασιλόπιτας ήταν ο Βουλευτής κ. Κυριαζίδης, καθώς το φλουρί ήταν στο δικό του κομμάτι.

«Τέλος της τετραετούς θητείας και προετοιμασία της επόμενης τετραετίας»

Σε δηλώσεις του στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ο κ. Βαρτζόπουλος σημείωσε: «Παραδοσιακή πίτα. Εμείς είμαστε μια συντηρητική παράταξη και ως εκ τούτου, τιμούμε τα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου. Παραδοσιακή πίτα της Νέας Δημοκρατίας. Ξεκινούμε μια καινούργια χρονιά, η οποία είναι σημαδιακή, γιατί είναι η τελευταία πριν από τις εκλογές. Οι εκλογές θα γίνουν του χρόνου τον Απρίλη. Κατά συνέπεια, αντιλαμβάνεστε ότι μπαίνουμε στον τέλος της τετραετούς μας θητείας, η οποία θα είναι και η προετοιμασία της επομένης τετραετίας. Για εμάς η νίκη είναι δεδομένη, κατά συνέπεια εκείνο το οποίο πρέπει να κάνουμε αυτή τη χρονιά, είναι να προετοιμάζουμε πραγματικά την κυβέρνηση και το κόμμα για να κυβερνήσει άλλα τέσσερα χρόνια».

Σχετικά με το μέλλον των Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων, όπως είναι η «ΔΡΑΣΗ» στη Δράμα, ο κ. Βαρτζόπουλος, ανέφερε: «Έχουν έναν προγραμματισμό βάσει της συμφωνίας, η οποία υπήρχε με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Εσωτερικών μέχρι το 2027. Από εκεί και πέρα, θα έχουν τη δυνατότητα όσοι θέλουν εξ αυτών των εργαζομένων να ενταχθούν στις καινούργιες δομές που θα δημιουργήσει ο καινούργιος οργανισμός, ο Εθνικός Οργανισμός Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων».

Για το ίδιο θέμα, επεσήμανε: «Ο Εθνικός Οργανισμός Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων αναπτύσσει καινούργιες δομές, αναπτύσσει σε κάθε περιοχή πολυδύναμα κέντρα, τα οποία θα έχουν και προληπτικό και θεραπευτικό χαρακτήρα. Διότι είναι ένας καινούργιος οργανισμός, ο οποίος αναπτύσσει μια διαφορετική προσέγγιση σε αυτά τα θέματα από πλευράς οργανωτικής, όχι θεραπευτικής. Θα υπάρχουν, δηλαδή, δομές οι οποίες θα είναι πολύ πιο οργανωμένες, πολύ πιο πολυπληθείς και πολύ πιο στοχευμένες στη λειτουργία τους. Όσοι εξ αυτών δουλεύσουν σήμερα σε αυτές τις αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες -γιατί δεν είναι εργαζόμενοι του ΟΚΑΝΑ- θα μπορέσουν να ενταχθούν σε αυτές τις δομές εφόσον το επιθυμούν».

Όσον αφορά το Κέντρο Ημέρας Ολικής Φροντίδας Ψυχικής Υγείας, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το επόμενο χρονικό διάστημα στη Δράμα και αφορά ασθενείς με άνοια και Αλτσχάιμερ, ο κ. Βαρτζόπουλος δήλωσε: «Ξεκινά τη λειτουργία του εντός των επομένων 2-3 εβδομάδων. Με ενημέρωσαν ότι θα έχει τους πρώτους ωφελούμενους από 1η Μαρτίου. Είναι ένα Κέντρο Ημέρας, μια μονάδα ολικής φροντίδας. Θα έχει διάφορες λειτουργίες. Δεν θα είναι απλής και μονοδιάστατης λειτουργίας. Θα έχει νοσοκομείο ημέρας σε δύο βάρδιες με 25 ωφελούμενους το πρωί και 25 ωφελούμενους το βράδυ. Εκεί θα έχουμε κυρίως περιστατικά χρόνια, δηλαδή ανοϊκά περιστατικά. Αλλά θα υπάρχει και ιατρείο στην κοινότητα. Θα υπάρχει γιατρός, ψυχολόγος, οι οποίοι θα βλέπουν εν γένει περιστατικά στην κοινότητα. Θα υπάρχει και μια κινητή μονάδα, η οποία θα παρέχει ειδικές υπηρεσίες. Θα βλέπει δηλαδή ασθενείς που θα έχουν αυτή την ανάγκη και στα Κέντρα Υγείας της περιοχής».

«Έχουμε προχωρήσει ζητήματα σε μεγάλο βαθμό»

Σε ζητήματα που αφορούν τον Νομό Δράμας αναφέρθηκε στον χαιρετισμό του ο Βουλευτής κ. Κυριαζίδης, ο οποίος αρχικά σημείωσε: «Στην περίοδο αυτή, την κοινοβουλευτική περίοδο, περάσαμε πάρα πολύ δύσκολα, με ιούς, με φυσικές καταστροφές κάθε επιπέδου, πρωτόγνωρες, και όμως παρόλα αυτά το πολεμήσαμε»

Όσον αφορά τον τομέα της Υγείας τόνισε ότι «βλέπουμε τι συνέβη αυτά τα χρόνια σε κάθε επίπεδο» και πρόσθεσε: ότι «διαχρονικά ποτέ δεν υπήρξε αυτός ο αριθμός προκηρύξεων και κατάληξης των θέσεων».

Για τα σχολεία είπε ότι «τα διατηρήσαμε στο επίπεδο που έπρεπε», ενώ έκανε αναφορά και στην ενίσχυση αύλειων χώρων σχολείων.

Στον τομέα της Ασφάλειας, ο κ. Κυριαζίδης αναφέρθηκε στη δημιουργία Τμήματος Μεταγωγών, ενώ ακόμη τόνισε ότι «το Υπουργείο Μετανάστευσης βοήθησε σημαντικά τον Δήμο Δράμας».

Σε σχέση με τον σιδηρόδρομο και το πρόσφατο ζήτημα για το μέλλον του σιδηροδρομικού σταθμού, ανέφερε ότι «ακούσαμε καταγγελίες εξωπραγματικές» και πρόσθεσε ότι «είναι κρίμα για τον τόπο μας να προσπαθούμε να υπονομεύσουμε ό,τι θετικό».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε θέματα που αφορούν Δήμους του Νομού, ενώ έκανε ειδική μνεία στην ένταξη της Δράμας στο Πρόγραμμα Μετεγκατάστασης. Επίσης, μίλησε για τη δημιουργία Καλλιτεχνικού Σχολείου στην Προσοτσάνη, καθώς και για τη δημιουργία Κέντρου Ψυχικής Υγείας, το οποίο έγινε σε ορισμένους Νομούς, μεταξύ των οποίων και η Δράμα.

Όσον αφορά τον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, ο κ. Κυριαζίδης σημείωσε: «Μέσα στο εξάμηνο αυτό θα υπάρξει ο ανάδοχος. Είναι δεδομένο». «Σε συμφωνία με τον Περιφερειάρχη και με τον κ. Δήμα έγινε αποδεκτό ότι θα συνεισφέρουν για τη διόρθωση – ανακατασκευή του υφιστάμενου δικτύου», πρόσθεσε. Επίσης, στάθηκε και στην ανάγκη το δίκτυο φυσικού αερίου να φτάσει σε Προσοτσάνη και Κ. Νευροκόπι, υπογραμμίζοντας ότι η πρόταση έχει δοθεί στην κυβέρνηση.

Καταλήγοντας ο κ. Κυριαζίδης επεσήμανε: «Έχουμε προχωρήσει ζητήματα σε μεγάλο βαθμό και σας ευχαριστώ για τη συνδρομή σας. Θέλω να πιστεύω ότι έχουμε έναν κοινό αγώνα, έτσι ώστε η Νέα Δημοκρατία ξανά να είναι μια κυβέρνηση για τη συνέχεια».