Σε ανακοίνωση της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Σε σύντομη κατ’ ιδίαν συνάντηση που είχε στο πλαίσιο της παρουσίας του στην τελετή εγκαινίων της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ο Πρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας κ. Στέφανος Πεταλούδης με την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη της έθεσε το θέμα της αναβάθμισης των υπαρχόντων πανεπιστημιακών τμημάτων της Δράμας αλλά και για το αν υπάρχει προοπτική για λειτουργία κάποιου νέου τμήματος μελλοντικά ώστε να προσελκύσει περισσότερους φοιτητές.
Η Υπουργός Παιδείας άκουσε με προσοχή τα αιτήματα του Προέδρου της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας και επισήμανε ότι θα τα θέσει υπ’ όψιν του αρμόδιου -γι αυτά τα θέματα- Υφυπουργού.
Επιπρόσθετα επισημάνθηκε ότι θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα συνάντηση του Προέδρου της Ο.Ε.Β.Ε. Δράμας κ. Πεταλούδη και των εκπροσώπων του Φοιτητικού Συλλόγου Δράμας (σε συνεργασία με την πανεπιστημιακή κοινότητα και τους τοπικούς φορείς) στο Υπουργείο Παιδείας με την Υπουργό κ. Ζαχαράκη και τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Παπαϊωάννου όπου θα συζητηθούν εκτενέστερα τα παραπάνω κι άλλα θέματα που αφορούν την αναβάθμιση προς όφελος των φοιτητών, της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας.

