Ν.Ε. ΔΡΑΜΑΣ ΣΥΡΙΖΑ

 

Σε ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρονται τα εξής:

Τη Δευτέρα 27/4 στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ Δράμας (Ξανθόπουλος Θεόφιλος, Βουλευτής Δράμας, Καραγιαννίδης Χρήστος, μέλος της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ και ο Γραμματέας της Ν.Ε. Καρβούνης Δημήτρης ) συζήτησαν σε τηλεδιάσκεψη με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Δράμας κ. Κιουλάνη Σπύρο.

Ο κ. Διευθυντής χαρακτήρισε επίτευγμα των καθηγητών μας το γεγονός πως, παρότι δεν ήμασταν έτοιμοι, κατάφεραν με μεγάλη προσπάθεια να διατηρήσουν ενεργή την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες της καραντίνας.

Η σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση στη Δράμα ξεκίνησε έγκαιρα στην Γ’ Λυκείου, καθώς η Διεύθυνση είχε ενταχθεί σε πιλοτικό πρόγραμμα, και σταδιακά επεκτάθηκε και στις υπόλοιπες τάξεις. Δημιουργήθηκε πλήθος ψηφιακών τάξεων με μεγάλη συμμετοχή μαθητών. Δυστυχώς ανέκυψαν προβλήματα. Το κυριότερο η έλλειψη απαραίτητου ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε πολλές οικογένειες, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα ένας σημαντικός αριθμός μαθητών να μη συμμετάσχει καθόλου στις διαδικασίες αυτές. Έως τώρα δεν έχει βρεθεί λύση παρόλο που καταβάλλονται προσπάθειες.

Ανταλλάξαμε απόψεις με τον κ. Διευθυντή για την επόμενη μέρα και καταθέσαμε τους προβληματισμούς μας για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων. Είναι προφανές ότι προέχει η υγεία, και η ψυχική, των μαθητών. Η γνώμη μας ήταν ότι μόνο η Γ’ Λυκείου θα έπρεπε να ανοίξει, λόγω των ειδικών συνθηκών που δημιουργούν οι Πανελλήνιες εξετάσεις, παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφαλείας και ενδεχομένως σε ύστερο στάδιο οι υπόλοιπες τάξεις της Β/θμιας. Θεωρούμε ότι σε αυτές δεν πρέπει να γίνουν προαγωγικές εξετάσεις και ο χρόνος που θα κερδηθεί να αξιοποιηθεί για την κάλυψη μέρους της ύλης.

Τέλος, συζητήσαμε για πτυχές του υπό ψήφιση νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και πώς αυτές θα επηρεάσουν τη Β/θμια εκπαίδευση. Από μεριάς μας εστιάσαμε στις αρνητικές συνέπειες του ηλικιακού ορίου των 17 ετών που προτείνεται για τα ΕΠΑΛ, που αν ψηφιστεί θα στερήσει μια δεύτερη ευκαιρία σε χιλιάδες παιδιά, τα οποία πια θα έχουν ως μοναδική διέξοδο, όσα έχουν την οικονομική δυνατότητα, την ιδιωτική μεταλυκειακή κατάρτιση. Επίσης, χαρακτηρίσαμε αρνητικό γεγονός την επαναφορά των Λατινικών ως πανελληνίως εξεταζόμενου μαθήματος στη θέση της Κοινωνιολογίας, ενός μαθήματος που ο κ. Διευθυντής μας ενημέρωσε ότι έτυχε θετικής ανταπόκρισης από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κλείνοντας ο κ. Κιουλάνης ζήτησε να γίνονται συλλογικές προσπάθειες στον χώρο της εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα μας ενημέρωσε για μια πρωτοποριακή προσπάθεια της Διεύθυνσης Β/θμιας Δράμας για τηλεκπαίδευση καθηγητών στη σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, όπου έχουν συμμετάσχει 1330 εκπαιδευτικοί απ’ όλη τη χώρα.