Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 84 ετών, ο Παύλος Αμαραντίδης ο οποίος διετέλεσε Δήμαρχος Κάτω Νευροκοπίου από το 1983 έως το 1990 και Νομαρχιακός Σύμβουλος από το 1999 έως το 2002. Η απώλεια του αείμνηστου Παύλου Αμαραντίδη σκόρπισε θλίψη στην τοπική κοινωνία του Κάτω Νευροκοπίου, αλλά και ευρύτερα της Δράμας, ο εκλιπών ήταν ιδιαίτερα αγαπητός και έχαιρε εκτίμησης και σεβασμού για το έργο του.

Η νεκρώσιμος ακολουθία εψάλη τη Δευτέρα 11 Αυγούστου 2025, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Δημητρίου.

Η εφημερίδα «Εργασία… συν» εκφράζει τα βαθιά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του αείμνηστου Παύλου Αμαραντίδη

 

Συλλυπητήριες δηλώσεις

 

Ο Δήμαρχος Δήμαρχος Κάτω Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης ανέφερε τα εξής:

«Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του Παύλου Αμαραντίδη, πρώην Δημάρχου Κάτω Νευροκοπίου. Άνθρωπος δυναμικός και διεκδικητικός για το καλό του τόπου μας, κέρδισε τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των συμπολιτών του και δούλεψε με ήθος, συνέπεια και αξιοπιστία. Πιστός στους δημοκρατικούς θεσμούς, έγινε ιδιαίτερα αγαπητός στην τοπική κοινωνία, την οποία υπηρέτησε με αφοσίωση και ευσυνειδησία, τόσο μέσα από την θητεία του στην Αυτοδιοίκηση όσο και από την πορεία του ως αθλητής, προπονητής και επαγγελματίας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους οικείους του και σε όλους όσοι είχαν την τιμή να συνεργαστούν μαζί του. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει».

Ο επικεφαλής της παράταξης «Κίνηση Νέων» και πρώην Δήμαρχος κ. Γιάννης Κυριακίδης ανέφερε τα εξής:

«Η “Κίνηση Νέων” εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του Δημάρχου μας Παύλου Αμαραντίδη. Ο Παύλος υπήρξε πρότυπο και υπόδειγμα για την τοπική αυτοδιοίκηση και αποτελεί σημείο αναφοράς για όλους μας. Καλό σου ταξίδι Παύλο!».

Ο επικεφαλής της παράταξης «Νέο Ξεκίνημα» κ. Γιάννης Κεσκίνογλου ανέφερε τα εξής:

«Η μορφή και η παρουσία του εκλιπόντος θα παραμείνει ζωντανή στη μνήμη όλων, ως παράδειγμα αφοσίωσης στα δημοτικά δρώμενα του Δήμου μας. Ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του και τους συνεργάτες του. Αιωνία του η μνήμη».

Ο επικεφαλής της παράταξης «Νέα Εποχή» κ. Γιώργος Θεοδωρίδης ανέφερε τα εξής:

«Με θλίψη και σεβασμό αποχαιρετούμε τον πρώην Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου Παύλο Αμαραντίδη. Ο εκλιπών υπηρέτησε τον Δήμο και τους δημότες με συνέπεια, αφοσίωση και ανιδιοτελή προσφορά, αφήνοντας πίσω του έργο που θα μείνει χαραγμένο στη συλλογική μνήμη της τοπικής μας κοινωνίας. Εκφράζω τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του. Αιωνία του η μνήμη».

 

Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Κάτω Νευροκοπίου

 

Σε έκτακτη συνεδρίαση, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα ως ελάχιστο φόρο τιμής στον εκλιπόντα πρώην Δήμαρχο Παύλο Αμαραντίδη:

-Να εκφράσει τη βαθιά του θλίψη και τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του.

-Να τηρηθεί ενός λεπτού σιγή στην αμέσως επόμενη τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

-Τη διάθεση της Δημοτικής Φιλαρμονικής κατά την εκφορά της σορού.

-Να κατατεθεί στεφάνι στη μνήμη του εκλιπόντος εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου, του Δημάρχου και του υπαλληλικού προσωπικού.

-Να παραστεί ο Δήμαρχος και σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο στην εξόδιο ακολουθία.

-Να αναρτηθεί μεσίστια καθόλη τη διάρκεια της ημέρας η σημαία έμπροσθεν του Δημαρχείου.

-Οι υπηρεσίες του Δήμου να κλείσουν στις 14:00.

-Κατόπιν επιθυμίας της οικογένειας, τα έξοδα κηδείας δεν θα καλυφθούν από τον Δήμο.

Αιωνία σου η μνήμη, Παύλο. Θα μείνεις πάντα ζωντανός στις καρδιές μας και στη συλλογική μνήμη του τόπου μας.

 

Ανακοίνωση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Δράμας

 

Σε ανακοίνωση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Με βαθιά θλίψη αποχαιρετούμε τον Παύλο Αμαραντίδη, πρώην Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου, Νομαρχιακό Σύμβουλο και ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, που αφιέρωσε τη ζωή του στην υπηρεσία του τόπου και της Δημοκρατικής Παράταξης.

Στα δύσκολα χρόνια, όταν για να φτάσει κανείς στο Νευροκόπι έπρεπε να περάσει από ελέγχους εθνικοφροσύνης και συμμόρφωσης, ο Παύλος υπήρξε στυλοβάτης της δημοκρατίας και σημείο αναφοράς για τους νεότερους από τη Μεταπολίτευση και μετά. Υπηρέτησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση με ήθος, εντιμότητα, αφοσίωση και ανιδιοτελή προσφορά, αφήνοντας πίσω του έργο και παρακαταθήκη που θα μείνουν ζωντανά στη μνήμη μας.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους οικείους και σε όλους όσοι είχαν την τιμή να τον γνωρίσουν και να συνεργαστούν μαζί του.

Αιωνια σου η μνήμη σύντροφε Παύλε!