
Κάτω από το φως του ολόγιομου φεγγαριού και στη σκιά του Πύργου της Ουρανούπολης, δόθηκε μια μοναδική συναυλία – αφιέρωμα στο μεγάλο Έλληνα Μίκη Θεοδωράκη.
Το κοινό όχι μόνο των κατοίκων της περιοχής αλλά και επισκεπτών από διάφορα μέρη του κόσμου, που γέμισε ασφυκτικά τον χώρο, επιβράβευε τους καλλιτέχνες σε όλη τη διάρκεια της παράστασης με το θερμό του χειροκρότημα και τα ατελείωτα μπράβο!

Οι εξαιρετικοί Μελίνα Μποτέλλη στην αφήγηση και το τραγούδι, ο Βασίλης Πρατσινάκης στο τραγούδι και οι έξι μουσικοί σολίστ απέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο το μεγαλείο του συνθέτη.
Τόσο οι καλλιτέχνες, όσο και διοργανωτές, ο πολιτιστικός σύλλογος Ουρανούπολης, ο Δήμος Αριστοτέλη, η Αντιπεριφερεια Χαλκιδικής και οι επαγγελματίες της Ουρανούπολης, έφυγαν ευτυχισμένοι από το διάσημο τοπόσημο της περιοχής. Πλήρεις γιατί επιτέλεσαν το χρέος τους προς το μεγάλο συνθέτη και το κοινό.

Παρόντες ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στελιος Βαλλιάνος, η Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής κυρία Ζωγράφου, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αριστοτέλη κυρία Ενεχηλιδου.
Στο τέλος η δραστήρια Πρόεδρος του συλλόγου κυρία Σταθα Αδαμοπούλου μαζί με την κυρία Μαρία Ρηγα και μέλη του συλλόγου χάρισαν σε όλους τους καλλιτέχνες αναμνηστικά της περιοχής.

