Σε ανακοίνωση της Επιτροπής Πρωτοβουλίας για τη στήριξη του ΕΣΥ και του Νοσοκομείου Δράμας, σχετικά με την επίσκεψη του Υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη, αναφέρονται τα εξής:

Το Νοσοκομείο Δράμας αργοπεθαίνει και η κυβέρνηση παρακολουθεί αμέτοχη – ή καλύτερα συνειδητά επιλέγει να το αφήσει να καταρρεύσει.

Η Παθολογική Κλινική στο κόκκινο εδώ και ένα χρόνο, με μία μόνο γιατρό. Αναισθησιολόγοι με εντέλλεσθαι και παράνομες υπερεφημερίες στέλνονται και σε άλλα Νοσοκομεία. Ακόμη και για 3η συνεχόμενη μέρα. Για 72 ώρες σερί. Παραμένουν κενά σε γιατρούς, νοσηλευτές, προσωπικό. Το Νοσοκομείο μας βυθίζεται στην απαξίωση.

Ο λαός της Δράμας περίμενε από πέρυσι ακόμη τον Υπουργό Υγείας. Για να ακούσει. Να δώσει λύσεις. Επιτέλους έστω και τώρα έρχεται. Και όπως φημολογείται με πολυπληθή συνοδεία Αστυνομικών. Ο ΜΑΤοπρόβλητος Υπουργός Υγείας φοβάται τις αντιδράσεις γιατρών, νοσηλευτών, εργαζόμενων, ασθενών. Μήπως γιατί δεν εξυπηρετεί ως αρμόδιος τα δικά τους συμφέροντα; Αλλά τα συμφέροντα μεγαλοϊδιωτών. Που τρίβουν τα χέρια τους, βλέποντας το ΕΣΥ να αποδυναμώνεται; Και τα κέρδη τους να αβγαταίνουν;

Αυτά όμως δεν χαρακτηρίζουν έναν Υπουργό Υγείας, που οφείλει κατά το Σύνταγμα πρωτίστως να προασπίζει τη Δημόσια Υγεία, το δημόσιο χαρακτήρα της. Χαρακτηρίζουν έναν Υπουργό του Εμπορίου, της Αγοράς, της Κερδοσκοπίας. Το ξέρει ο Ελληνικός και ο Δραμινός Λαός. Το βιώνει καθημερινά στις ελλείψεις και δυσλειτουργίες του ΕΣΥ και των Νοσοκομείων. Στις ατελείωτες αναμονές.

Η Δράμα επέδειξε περισσή καρτερικότητα. Δεν θα σωπάσει.

Οι πολίτες της έχουν αποδείξει ότι ξέρουν να αγωνίζονται.

Δεν θα αφήσουμε το Νοσοκομείο μας να γίνει έρμαιο στην ιδιωτικοποίηση.

Δεν θα αφήσουμε τις ζωές μας να γίνουν πεδίο κερδοφορίας.

Καλούμε όλους τους Δραμινούς και όλες τις Δραμινές, τους φορείς, συλλόγους και σωματεία, σε μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 04/09/2025 και ώρα 08:30 στην είσοδο του Νοσοκομείου Δράμας.

Ο αγώνας μας είναι αγώνας ζωής.

Το ΕΣΥ ανήκει στον λαό – όχι στους εμπόρους και τους κερδοσκόπους.