
Σε συλλυπητήριο μήνυμα της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Δράμας αναφέρονται τα εξής:
Η Δράμα και το ΠΑΣΟΚ είναι φτωχότεροι. Μας άφησε για το μεγάλο ταξίδι ένας αγωνιστής και ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ της πόλης μας και πρώην Νομάρχης Καστοριάς ο Γιάννης ο Περβανίδης. Ήταν Πρόεδρος της Ελπίδας Δράμας και μετέπειτα Πρόεδρος του Πανδραμαϊκού. Αγωνίστηκε πολιτικά με το ΠΑΣΟΚ σε όλα τα όργανά του με περισσή αυταπάρνηση και ανιδιοτέλεια και έζησε σύμφωνα με τα πολιτικά του πιστεύω. Ο μπάρμπα Γιάννης, όπως με αγάπη τον λέγαμε οι νεότεροί του, ήταν μια από τις λίγες φυσιογνωμίες στον χώρο μας, που δεν μπορεί να ξεχάσει κανείς. Δίδαξε πολιτικό ήθος, όπως ταιριάζει σε ένα γνήσιο στέλεχος του χώρου μας. Στο τέλος του βίου του, επέλεξε και τον τρόπο της τελετής που δεν θα ήταν διαφορετική από αυτήν που εμείς ξέραμε. Την πολιτική κηδεία.
Σύντροφε Γιάννη καλό δρόμο.

