Σε συλλυπητήριο μήνυμα της ΔΕΕΠ Ν.Δ. Δράμας αναφέρονται τα εξής:

Η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά συγκλονισμένη και με ανείπωτη θλίψη το Γενικό Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής μας Ομάδας, Βουλευτή Ημαθίας Απόστολο Βεσυρόπουλο, που τόσο ξαφνικά έφυγε από τη ζωή.

Ο Απόστολος ήταν ένας άνθρωπος ευγενής, καλοσυνάτος, σεμνός, μαχητικός, με υψηλή αίσθηση του καθήκοντος, πάντα στην πρώτη γραμμή των αγώνων για την Πατρίδα και την Παράταξη και υπηρέτησε από όλες τις θέσεις που πέρασε με ήθος και συνέπεια.

Και φυσικά ήταν πάντα παρών για τον τόπο του, την Ημαθία και τους συμπολίτες του που τόσο πολύ τον αγάπησαν.

Όσο τον αγάπησαν και τα στελέχη και τα μέλη της Νέας Δημοκρατίας σε όλη τη χώρα, που θα τον θυμούνται πάντα ως έναν πραγματικό αγωνιστή της Παράταξης.

Ως ΔΕΕΠ Δράμας εκφράζουμε τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και στους οικείους του. Η σκέψη και οι προσευχές μας είναι μαζί τους.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

 

Ο Πρόεδρος ΝΔ ΔΕΕΠ Δράμας

Αλέξανδρος Γεωργιάδης