Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Τακτικού Συνεδρίου των Αντιπροσώπων της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος που φέτος είχαν εκλογοαπολογιστικό χαρακτήρα.

Σε κλίμα ενότητας και ομόνοιας, με αγωνιστική και διεκδικητική διάθεση, με προτάσεις και ιδέες, μεστές και ουσιαστικές τοποθετήσεις οι Σύνεδροι κάλυψαν όλο το εύρος των ενδιαφερόντων και καταστατικών στόχων της ομοσπονδίας.

Στη συνέχεια διεξήχθη η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. και της Εξελεγκτικής Επιτροπής για την τριετία 2025-2028.

Τα αποτελέσματα της κάλπης όρισαν τους 14 νέους συμβούλους που μαζί με τους ήδη εκλεγμένους 5 προέδρους των περιφερειακών συμβουλίων των Συνδέσμων Ποντιακών Σωματείων θα αποτελέσουν το Δ.Σ. της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.

Στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος εξελέγη ο Χαράλαμπος Σπυριδόπουλος συγκεντρώνοντας πολύ υψηλό αριθμό ψήφων από σωματεία όλης της χώρας.

Κλείνοντας την πρώτη συνεδρίαση του οργάνου, ο Πρόεδρος της ΠΟΕ, Γιώργος Βαρυθυμιάδης, ευχήθηκε σε όλους καλή δύναμη στην εκτέλεση των καθηκόντων τους.

Η επόμενη συνεδρίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί στις 11 Ιανουαρίου 2026 στην πόλη της Δράμας.

Σε δήλωσή του ο κ. Χαράλαμπος Σπυριδόπουλος ανέφερε τα εξής: «Για να υπάρξει μια συνέχεια στο έργο που επιτελούν όλα αυτά τα χρόνια τα μέλη της ομοσπονδίας, είναι αναγκαίο να υπάρχει μια ηλικιακή συνοχή. Συνεχίζουμε από κοινού τον αγώνα για τη Διεθνή Αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου μέχρι να δικαιωθούν οι 353.000 αδικοχαμένες ψυχές».