
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΕΕΠ ΔΡΑΜΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Δράμας της ΝΔ κ. Αλέξανδρος Γεωργιάδης, την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025, σχετικά με τις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ οι οποίες έχουν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025. Ο κ. Γεωργιάδης παρείχε πληροφορίες σχετικά με τις προθεσμίες υποβολής υποψηφιοτήτων για τη θέση του συνέδρου, καθώς και για τα τοπικά όργανα του κόμματος (ΔΕΕΠ και ΔΗΜΤΟ). Ακόμη, αναφέρθηκε στη δυνατότητα ηλεκτρονικής συμμετοχής στην ψηφοφορία.
Αναλυτικά ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε τα εξής: «Έχουν προκηρυχθεί οι εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ, οι οποίες θα διεξαχθούν στις 23 Νοεμβρίου, ημέρα Κυριακή. Μέχρι εκείνο το διάστημα δεχόμαστε στα γραφεία της ΝΔ, που βρίσκονται στην Ηπείρου 41, τις υποψηφιότητες τόσο για το κομμάτι των συνέδρων όσο και για το κομμάτι των διοικήσεων τόσο της ΔΕΕΠ όσο και των τοπικών δημοτικών κοινοτήτων, των ΔΗΜΤΟ.
Μέχρι την Πέμπτη στις 19.00 δεχόμαστε υποψηφιότητες για το αξίωμα του συνέδρου και από τις 20 Οκτωβρίου μέχρι και τις 30 Οκτωβρίου δεχόμαστε υποψηφιότητες για τα υπόλοιπα αξιώματα.
Όποιος θέλει να ψηφίσει ηλεκτρονικά έχει το δικαίωμα. Πρώτη φορά η ΝΔ εφάρμοσε αυτό το σύστημα στις προηγούμενες εσωκομματικές εκλογές. Θα πρέπει να το δηλώσει στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται στο site της ΝΔ, στο nd.gr και συγκεκριμένα στο ekloges.nd.gr μέχρι τις 4 Νοεμβρίου, για να μπορέσει να ψηφίσει όποιος επιθυμεί και διαδικτυακά.
Οι υπόλοιποι ψηφίζουν στις φυσικές κάλπες που θα στηθούν στα κέντρα των Δήμων. Και στους πέντε Δήμους θα έχουμε κάλπες, όπως είχαμε και στις προηγούμενες εσωκομματικές εκλογές».

