
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΜΙΧΑΛΗ ΜΟΥΡΒΕΤΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ 12 ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 55-67 ΕΤΩΝ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Στην πρόσληψη 12 υπαλλήλων, μέσω του προγράμματος της ΔΥΠΑ για την απασχόληση μακροχρόνια ανέργων, ηλικίας 55-67 ετών, προχώρησε η Περιφερειακή Ενότητα Δράμας. Ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης παραχώρησε σχετική συνέντευξη τύπου, τη Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025, καλωσορίζοντας τους νέους υπαλλήλους. Παρών ήταν και ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Διοικητικού – Οικονομικού της Π.Ε. Δράμας κ. Ηρακλής Κωνσταντινίδης.
Στις δηλώσεις του ο κ. Μουρβετίδης σημείωσε: «Πρόκειται για μια σημαντική ενίσχυση που έρχεται να καλύψει κάποιες μεγάλες ανάγκες που έχουν οι υπηρεσίες γενικώς. Όπως ξέρετε, υπάρχει μεγάλη υποστελέχωση και στην Περιφέρεια, αλλά και στους Δήμους. Οι υπηρεσίες μας δεν είναι απρόσωπες δομές. Είναι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτές και όταν υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι στις σωστές θέσεις, η εξυπηρέτηση γίνεται γρηγορότερη και αυτό έχει αντίκτυπο στον πολίτη. Όταν έρχεται ένας πολίτης σε μία υπηρεσία, αν υπάρχει το κατάλληλο έμψυχο δυναμικό, θα μπορεί να διεκπεραιώνει τα προβλήματα ή να κατευθύνει τον άνθρωπο στις λύσεις των προβλημάτων.
Ως Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σταθερή μας προτεραιότητα είναι η αναβάθμιση της σχέσης του πολίτη με τη διοίκηση. Θέλουμε ο πολίτης να νιώθει ασφαλής, ότι έρχεται σε ένα χώρο που τον δέχονται με προθυμία και με ευχαρίστηση να ασχοληθούν μαζί του, να ακούσουν τις ανάγκες του και τα προβλήματά του.
Στο θέμα της στελέχωσης των υπηρεσιών καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια. Έτσι, μπήκαμε στη διαδικασία, ως καινούργια Περιφερειακή Διοίκηση, στον ενάμιση χρόνο που είμαστε διοίκηση, να προσλάβουμε έξι άτομα το 2024 και άλλα 12 άτομα το 2025. Και έπεται συνέχεια. Επίσης να αναφέρω ότι η προηγούμενη Διοίκηση, στα τρία χρόνια που ήταν διοίκηση, προσέλαβε 19 άτομα. Όπως καταλαβαίνετε, εμείς είμαστε ακόμη πιο έτοιμοι και προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό στην Περιφέρειά μας.
Οι ειδικότητες των νέων συναδέλφων είναι 12. Θα πάρουμε 2 εργάτες στο εργοτάξιο, 2 στο θυρωρείο και στην καθαριότητα εσωτερικών χώρων, ένα άτομο στην καθαριότητα εσωτερικών χώρων στο κτίριο, δύο οδηγούς για το εργοτάξιο και κάποια υπηρεσία που τους χρειάζεται, όπως είναι το Υγειονομικό που έχει άμεση ανάγκη, τρεις διοικητικούς οι οποίοι θα απορροφηθούν στο Τμήμα Προμηθειών, στο Υγειονομικό και στο Οικονομικό, ένα γεωπόνο που θα πάει στην υπηρεσία της ΔΑΟΚ και έναν υπεύθυνο ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων γιατί έχουμε μεγάλες ανάγκες με τα κτίρια μας.
Εύχομαι στους νέους συνεργάτες μας καλή σταδιοδρομία και καλή επιτυχία. Πιστεύω θα είμαστε κοντά σας. Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να προσφέρουμε και εμείς υπηρεσίες στους υπόλοιπους πολίτες. Θέλω να ευχαριστήσω τη ΔΥΠΑ Δράμας, την υπηρεσία Διοικητικού – Οικονομικού που έχουμε στην Περιφέρειά μας και συγκεκριμένα ο άνθρωπος που είναι επικεφαλής αυτών των υπηρεσιών είναι ο κ. Ηρακλής Κωνσταντινίδης. Είναι ο άνθρωπος που κατευθύνει τα πάντα. Είναι αυτός που εξασφαλίζει τα χρήματα για να μπορούμε και εμείς να πάρουμε κάποια άτομα, όταν χρειάζεται. Επίσης, τον Εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο Απασχόλησης και Αθλητισμού κ. Ιγνατιάδη Στέλιο, που από την πρώτη στιγμή είναι αυτός που κατεύθυνε το πρόγραμμα για όλη την Περιφέρεια. Πήραμε 127 άτομα σε όλη την Περιφέρεια. Ήμασταν η πρώτη Περιφέρεια που ήταν έτοιμη για το πρόγραμμα, με αποτέλεσμα στις τρεις πρώτες ώρες που άνοιξε το πρόγραμμα, είχαμε ολοκληρωμένη πρόταση και έγιναν δεκτές όλες οι αιτήσεις που κάναμε για όλα τα άτομα.
Επίσης, ετοιμαζόμαστε από τώρα για το 2026, γιατί η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι τέλη της φετινής χρονιάς τελειώνουν κάποια άτομα που είχαμε πάρει το 2023, η προηγούμενη διοίκηση, και θα μπούμε στη διαδικασία να ζητήσουμε και άλλα άτομα, γιατί όπως ξέρετε υπάρχουν πάρα πολλές ελλείψεις. Από ότι ξέρω λειτουργεί η Περιφέρεια με το 1/3 περίπου των μονίμων θέσεων. Για εμάς είναι μεγάλη ανακούφιση, αλλά και για τους ανθρώπους που είναι εδώ μόνιμοι, καθώς από εσάς περιμένουμε μεγάλη βοήθεια.
Να σας ευχαριστήσω όλους και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Τοψίδη, τον Περιφερειάρχη μας, γιατί από την πρώτη στιγμή μας είχε όλους σε εγρήγορση, μέσω του κ. Στέλιου Ιγνατιάδη, να είμαστε έτοιμοι και να από τώρα ετοιμαζόμαστε για το επόμενο πρόγραμμα, γιατί δεν είναι μόνο το θέμα ότι θέλουμε να στελεχώσουμε τις υπηρεσίες, αλλά θέλουμε να δώσουμε και δουλειά σε κάποιους ανθρώπους που είναι σε ένα όριο ηλικίας που είναι πάρα πολύ δύσκολο να είσαι άνεργος. Ξέρετε ότι στον ιδιωτικό τομέα είναι πολύ δύσκολο να πάρει κάποιος έναν άνθρωπο που είναι 55-60-65 χρονών. Έτσι μας δίνεται η ευκαιρία με αυτό το πρόγραμμα να απορροφήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους μπορούμε, φυσικά για να προσφέρουν όλοι στον τόπο μας και να έχουν και αυτοί μια εργασία και να θεμελιώσουν τα δικαιώματα που έχουν για σύνταξη».
Ο κ. Ηρακλής Κωνσταντινίδης, μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ανέφερε: «Θα ήθελα να καλωσορίσω τους 12 καινούργιους συναδέλφους που έχουμε για τα δύο επόμενα χρόνια. Εμείς ως Διεύθυνση Διοικητικού – Οικονομικού θα είμαστε πάντα δίπλα τους, σε όποιο πρόβλημα αντιμετωπίσουν. Θα ήθελα να δώσω τη διαβεβαίωση στον Αντιπεριφερειάρχη ότι και οι πιστώσεις που θα χρειαστούν και για τα επόμενα άτομα, θα μπορέσουν να βρεθούν».

